Apex Legends
یحیی رحیمی

احتمال اضافه شدن بات های کامپیوتری به Apex Legends وجود دارد

یحیی رحیمی 21 اسفند 1397 بدون دیدگاه
677 بازدید

Apex Legends به تازگی منتشر شده است و هنوز تعداد بازیکنان این بازی آنقدر بالا نرفته است که بتوان پشت سر و هم بدون مشکل بازی کرد. هر چند که بیش از 50 میلیون نفر به این بازی پیوسته اند اما هنوز اختلاف زیادی با Fortnite دارد. به نظر می رسد که قرار است کارکترهای کامپیوتری به بازی اضافه شوند و تجربه جدیدی به بازی اضافه کنند.

به تازگی یک حساب توییتری به اطلاعات جدیدی از بازی Apex Legends دست یافته است و موفق به خواندن کدهای اصلی بازی شده است. باید بگوییم که این فرد جزئیات جالبی را به دست آورده است و البته اگر چیزی در کدهای بازی یافت شود، به معنی این نیست که حتما در بازی شاهد آن خواهیم بود و ممکن است که تنها برای آزمایش در کدهای بازی گنجانده شده باشد.

ابتد باید بگوییم که قرار است بات های کامپیوتری یا حریفانی که توسط هوش کامپیوتر هدایت می شوند به بازی اضافه شوند. این اولین بار نیست که بازی های سبک بتل رویال چنین کاری انجام داده اند و قبلا نیز شاهد اضافه شدن شخصیت های زامبی مانند به Fortnite بودیم و البته PUBG Mobile نیز در ابتدای کار بات های زیادی را وارد بازی کرده بود. همچنین این بات ها می تواند در ابتدا به تیم هایی که تازه شروع به بازی کرده اند اضافه شود.

این فرد از اضافه شدن بات هایی مانند عنکبوت، سرباز، خلبان و… خبر داده است و دقیقا همان شکلی که یک بازیکن عادی عمل می کند، رفتار می کنند. استدیو Respawn ایده برداری زیادی از بازی های قبلی خود کرده است و ممکن است که به زودی شاهد اضافه شدن بخش هایی از بازی های Titanfall باشیم. این حساب کاربری از وجود یک هاوربایک خبر داده است و به نظر می رسد که یکی از شخصیت های بازی قادر به استفاده از هاوربردها برای جابه جا شدن در هوا باشد.

استدیو برای این وسیله نقلیه جدید از اسم Redeo استفاده کرده است که مربوط به سوار شدن در پشت تایتان هاست و عجیب است که از چنین اسمی برای هاوربایک خود استفاده کرده است. خوشبختانه مدت زیادی تا تجربه این ویژگی های جدید باقی نمانده است و به زودی شاهد اضافه شدن آن‌ها به بازی خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.