DarkSouls
یحیی رحیمی

هیتدتاکا میازاکی: دوست دارم یک بازی بتل رویال از سری Dark Souls بسازم!

یحیی رحیمی 21 اسفند 1397 بدون دیدگاه
826 بازدید

تلگراف اخیرا یک مصاحبه مفصل با خالق سری بازی های Dark Souls انجام داده است و او نیز در مورد موارد زیادی صحبت کرده است و به نظر تمایل به ساخت یک بازی بتل رویال از این فرانچایز جذاب را دارد. او باور دارد که این ژانر به آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد و جامعه بازی نیز آن را می طلبد.

او در این زمینه گفت:

hidetaka miyazakiاین بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده هستند. ما علاقه مند به الگوهای مورد استفاده در این نوع بازی ها هستیم و اگر بخواهیم به این ژانر وارد شویم، مطمئنا چیزی کاملا متفاوت را خواهید دید. ما صد در صد به این ژانر علاقه داریم و مطمئنا احتمال ساخت یک بازی توسط ما در این سبک وجود دارد. می خواهیم که یک روز ترکی در کسب و کار بقیه ایجاد کنیم!

البته استدیو Form Software علاقه خاصی به ژانرهای جدید دارد و احتمالا استدیو به زودی وارد این ژانر نیز خواهد شد. خود میازاکی البته در ادامه از اهمیت بازی های تک نفر و داستانی حرف زده است و برای همین است که استدیو Sekiro: Shadows Die Twice را توسعه داده است و به زودی منتشر خواهد کرد. میازاکی گفته است که این نوع از بازی ها برای خود صنعت بازی های ویدیویی و البته خود استدیو اهمیت زیادی دارند:

ما نیاز به ایجاد تنوع در این بازار هستیم. اگر کارهای استدیو From Software را در نظر نگیریم، ما نیاز به افرادی داریم که بتوانند بازی های سبک بتل رویال را بسازند و بتوانند سرویس های آنلاین را توسعه دهند و همچنین نیاز به افرادی داریم که روی تجربه های داستانی و تک نفره تمرکز کنند. ما حس می کنیم که این تنوع همان چیزی است که باعث رشد همه جانبه شده است.

مود PvP همیشه از حالت های جذاب سری بازی Dark Souls بوده است اما بتل رویال یک تجربه کاملا جدید است و باید دید که این استدیو به چه صورتی عمل خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.