Hunt Showdown
یحیی رحیمی

بازی Hunt: Showdown بهار سال بعد برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 21 اسفند 1397 بدون دیدگاه
637 بازدید

همان طور که می دانید بازی Hunt: Showdown مدتی پیش برای Xbox One معرفی شد و حالا به تازگی تاریخ انتشار این بازی جذاب مشخص شده است و بالاخره می توانیم بفهمیم که چه زمانی شاهد تجربه آن خواهیم بود. به نظر می رسد که Hunt: Showdown بهار سال بعدی شمسی در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

این بازی توسط استدیو Crytek توسعه یافته است و تقریبا به نوعی داستان عنوان Darksiders را دنبال می کند و قرار است که یک بازی Co-Op از آب دربیاید و به نوعی یک ادامه دهنده روحانی از سری Darksiders است و تنها در حالت مولتی پلیر در دسترس خواهد بود. در مورد تاریخ انتشار بازی نیز باید بگوییم که فصل بهار بسیار گسترده است و اگر تاریخ دقیق آن را می دانستیم بسیار بهتر می بود.

بازی هنوز در حالت اولیه به سر می برد و تحت پروژه Xbox Game Preview قرار دارد و به نظر می رسد هنگامی که تیم توسعه تمام مشکلات بازی را برطرف کند و رضایت بازیکنان را جذب کند؛ آنگاه شاهد عرضه بازی خواهیم بود و فعلا توسعه دهندگان می خواهند که تمامی مشکلات بازی را برطرف کنند. تولید کننده بازی Hunt: Showdown در این زمینه گفته است که:

ما به توسعه Hunt: Showdown ادامه خواهیم داد و انتشار بازی در Xbox Game Preview به ما اجازه داده است تا بازی را به مرزهای جدیدی بکشانیم و توسط بازخوردهای مناسبی که از جامعه بازی دریافت می کنیم، توسعه را بهبود بخشیم و همچنین ویژگی های جدید را امتحان و بررسی کنیم. دیالوگی که میان جامعه کاربری Hunt و تیم توسعه دهندگان پدید آمده است، در ساخت یک عنوان لذت بخش و جذاب بسیار مهم است.

گفتنی است که این بازی همین الان نیز در بخش Steam Early Access موجود است و نیاز به صبر کردن تا فصل بهار ندارید و می توانید همین الان به تجربه بازی بپردازید. نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.