Cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

استدیو CD Projekt RED: بازی Cyberpunk 2077 واقعا عظیم و گسترده است

یحیی رحیمی 20 اسفند 1397 بدون دیدگاه
852 بازدید

اخیرا حساب کاربری توییتر بازی Cyberpunk 2077 سنگ تمام گذاشته است و بسیار فعال بوده است و اطلاعات زیادی را در مورد بازی به اشتراک گذاشته است. معمولا این استدیو علاقه ای به انتشار اطلاعات در مورد بازی جدید خود ندارد و در نتیجه هر صحبتی که در مورد بازی می شود را باید به فال نیک گرفت. استدیو اما یک پیام کلی به طرفداران فرستاده است و از حمایت آن‌ها تشکر کرده است و همچنین کمی نیز در مورد بازی صحبت کرده است.

آن‌ها بیشتر در مورد فواید صحبت با انجمن و ارتباط با کاربران صحبت کرده اند و در مورد این حرف زده اند که چه مقدار این ارتباط به آن‌ها در ساخت بازی کمک کرده است. در توییت بیان شده است که:

اینکه مستقیما با طرفدارانمان در ارتباط هستیم به معنی آن است که می توانیم بهتر یکدیگر را بفهمیم و می توانیم بدانیم که هر فرد چه چیزی را در مورد بازی های ویدیویی دوست دارد. همین باعث می شود که بازیکنان نیز با تیم توسعه صحبت کنند و در نتیجه یک ایده کلی از بازی داشته باشند.

Cyberpunk 2077 واقعا یک بازی بزرگ است اما وظیفه صحبت با مردم فوق العاده ای که در سراسر دنیا با آن‌ها مواجه بودیم نیز برای ما کار بزرگی بود. توییت های شما در مورد Cyberpunk 2077 برای ما یک ماجراجویی فوق العاده و امیدوار کننده بوده است.

cyberpunk 2077 tweet

توسعه دهندگان بازهم در مورد تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 صحبت نکرده اند و همچنین چند روز پیش بود که توسعه دهندگان خبر از انتشار بازی هنگامی که آماده شده باشد دادند. همچنین این بازی نیز در مراسم E3 2019 حاضر خواهد بود. Cyberpunk 2077 یکی از بازی مورد انتظار طرفداران است و قرار است که ما را به آینده ای دور ببرد و دنیای جدیدی را پیش روی ما بگذارد. نظر شما چیست؟

 

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.