Forza Motorsport 7
یحیی رحیمی

استدیو Turn 10 تایید کرد: Forza Motorsport 8 در دست توسعه است!

یحیی رحیمی 20 اسفند 1397 بدون دیدگاه
664 بازدید

همین چند وقت پیش بود که استدیو Turn 10 به صورت کاملا واضح اعلام کرد که به هیچ وجه تمایلی برای کار روی Forza Motorsport 8 نخواهد داشت و آن زمان گفت که تمام تمرکز استدیو روی آپدیت کردن Forza Motorsport 7 و تولید محتواهای جدید برای آن است. به نظر می رسد که استدیو بازی حالا وجود نسخه هشتم را تایید کرده است و به نظر می رسد که حالا تمام تمرکز روی توسعه این بازی است.

یکی از کارگردانان اصلی بازی به نام Dan Greenwalt در مصاحبه جدیدی که با Forza Monthly داشته است، تایید کرده است که Forza Motorsport 8 در حال طی کردن مراحل اولیه توسعه خود است و این حرف به معنی آن است که دیگر امسال شاهد انتشار بازی نخواهیم بود و به احتمالا زیاد، Forza Motorsport 8 یک عنوان مخصوص کنسول نسل بعدی خواهد بود. او در این مورد گفت که تمام تیم در حال تغییر تمرکزشان روی پروژه بعدی هستند و فعلا مراحل ایده پردازی در حال پیش روی است.

چیزی که قابل توجه است این است که استدیو می خواهد روش و متد توسعه بازی خود را تغییر دهد و می خواهند که طرفداران نیز از روند ساخت بازی اطلاع داشته باشند و همکاری نزدیکی با آن‌ها صورت گیرد. Dan در این مورد گفت:

dan greenwaltدر گذشته مرحله ایده پردازی کمی نهانی و در خفا پیش می رفت و به نوعی خودمان این مرحله را انجام می دهیم و البته با توسعه دهندگان همکارمان روی این موضوع کار خواهیم کرد. این دفعه اما می خواهیم همه چیز را تغییر دهیم و فرایند کار را به صورت عمومی پیش خواهیم برد. می خواهیم طرفداران نیز در ساخت بازی شرکت داشته باشند و شاید نسخه های اولیه ای نیز داشته باشیم.

خبر بزرگ این است که تیم توسعه در حال تغییر تمرکز خود است و حالا می توانیم بهتر به تیم گوش دهیم و همچنین می خواهیم که بازیکنان با ما ارتباط بیشتری داشته باشد و می خواهیم با هم دیگر آینده سرگرمی های پیرامون اتومبیل رانی را بسازیم.

در خبر دیگری از بازی باید بگوییم که استدیو Turn 10 تایید کرده است که Forza Street که یک بازی موبایلی است در حال توسعه توسط استدیو Electric Square است و احتمالا به زودی شاهد انتشار آن باشیم. نظر شما چیست؟

 

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.