دانلود بازی Doorways Holy Mountains of Flesh برای PC,دانلود بازی Doorways Holy Mountains of Flesh برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Doorways
دانلود بازی Doorways Holy Mountains of Flesh برای PC,دانلود بازی Doorways Holy Mountains of Flesh برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Doorways پارسی گیم

دانلود بازی Doorways Holy Mountains of Flesh برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1395 بدون دیدگاه
9,098 بازدید

دانلود بازی Doorways Holy Mountains of Flesh برای کامپیوتر

Doorways عنوانی ماجراجویی و ترسناك است كه در بیشتر اوقاتی حسی به‌جز ترس به شما می‌دهد و این بازی در ٤اپیزود جداگانه با موضوعات مختلف عرضه شده است. داستان بازی فضایی دلهره‌آور و عمیق را برای شما به وجود می‌آورد كه قطعاً ازلحاظ داستانی از آن لذت خواهید برد.وقایع این بازی در مورد خانواده‌ای است كه اتفاقاتی عجیب و به‌نوعی ماوراءالطبیعه برای آن‌ها رخ می‌دهد؛ این خانواده در روستایی كه در شهر El Chacal قرار دارد و از شهرهای كشور آرژانتین است زندگی می‌کنند.همچنین شما شاهد این اتفاقات در شهرها و روستاهای اطراف خواهید بود و این كمی برای شما مشکل‌ساز خواهد بود. در طول بازی شما با انواع جادو و حالات ماورایی برخورد خواهید داشت و باید بعد از هر Boss Fight شخصی را نجات و یا از بین ببرید.

گیم پلی بازی به‌نوعی خشك و ابتدایی است و این عنوان با سیستم پیش رو شما را دلسرد خواهد كرد. شما می‌توانید از بیشتر آیتم‌های موجود برای حركت به جلو در بازی استفاده كنید و سعی كنید كه از آن لذت ببرید. همچنین شما سلاح خاصی ندارید و باید دست‌خالی به جنگ با تاریكی بپردازید اما نگران نباشید چراکه همین سادگی و ابتدایی بودن بازی در مبارزات به كمك شما می‌آید و شما با خیال راحت می‌توانید به مسیر خود در بازی ادامه دهید.

گرافیك بازی و شخصیت‌پردازی آن هم به‌خوبی كار نشده است و شما شاهد نکته خاصی نخواهید بود. درحالی‌که به تماشا کات سین‌های بازی هستید به نحوی حس می‌کنید كه در حال تجربه بازی‌های ابتدا نسل هفتم هستید اما از حق نگذریم Boss های بازی به‌خوبی طراحی‌شده‌اند و حسی متفاوت به شما خواهند بخشید.

در مورد صداگذاری باید گفت كه حسی کاملاً معمولی خواهید داشت و نگران دلهره‌آور بودن بازی نباشید چرا كه به جز صدای موجودات تاریكی و خبیث صدای خاصی به گوش نمی‌رسد. در بخش موسیقی بازی هم تنها چند موزیك تكراری مرتباً به گوش می‌رسد كه شما را آزرده‌خاطر خواهد كرد.

در آخر باید گفت كه بازی Doorways: Holy Mountains of Flesh نكات منفی مانند افت فریم و سیستم ابتدایی در بخش گیم پلی و گرافیك را بهبود می‌بخشید بدون شك می‌توانست یكی از عنوان‌های برتر ژانر وحشت باشد و شما را به چالش بكشاند. اما اگر داستان بازی برای شما یك فاكتور پراهمیت است تمامی قسمت‌های این عنوان را تجربه كنید و از داستان آن لذت ببرید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core2 Quad Q8400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 1GB / Radeon R7 250X 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.