Devil May Cry 5
یحیی رحیمی

Devil May Cry 5 دومین بازی بزرگ Capcom روی پلتفرم PC نام گرفت

یحیی رحیمی 19 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,533 بازدید

همه سالهای دور و زمان اوج Capcom را به یاد داریم و رقابت با این کمپانی در آن زمان بسیار سخت بود و کسی یارای بازی هایی مانند Devil May Cry نبود. به نظر می رسد بعد از چندین سال افت، بالاخره شاهد عصر طلایی این کمپانی هستیم و با انتشار نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 که تقریبا سه برابر از Resident Evil 7 پرطرفدار تر بود، موفق به بازگشت به دوران طلایی خود شده است.

حالا اما با نسخه پنجم فرانچایز Devil May Cry روبه رو هستیم و این بازی موفق به گذشت از تمام بازی های دیگر شده است و حالا لقب دومین بازی بزرگ کمپانی برای پلفترم PC را دریافت کرده است. در حال حاضر بازی حدود 89 هزار بازیکنان آنلاین دارد که باعث می شود Devil May Cry 5 در لیست 10 بازی بزرگ فروشگاه استیم قرار گیرد. البته این عدد در طول چند روز دیگر بالاتر نیز خواهد رفت.

به نظر می رسد که این رقم هنوز در قد و قواره Monster Hunter: World نیست و این بازی لقب بزرگ ترین بازی منتشر شده Capcom برای پلتفرم PC را به دوش می کشد. گفتنی است که این بازی موفق به جذب بیش از 300 هزار نفر در هنگام انتشار بازی شد. Capcom هیچ وقت پلتفرم PC را نسبت به بقیه ترجیح یا برتری نداده است و بیشتر بازیکنان PC هستند که به تجربه بازی های این کمپانی علاقه مند هستند.

حتی مدیرعامل کمپانی گفته بود که انتشار Monster Hunter: World روی فروشگاه استیم، تمام رکورهای آن‌ها را تغییر داد و فراتر از انتظارات آن‌ها عمل کرده است. او همچنین گفته است که بازیکنان PC برای این کمپانی بسیار ارزشمند هستند و باید حساب جداگانه ای برای آن‌ها باز کرد. Devil May Cry 5 توسط بسیاری از منتقدین تحسین شده است و در این نسخه نیز شاهد بازگشت دانته و البته نیرو هستیم.

همچنین یک شخصیت مرموز به نام V نیز به بازی اضافه شده است و به نظر می رسد که Devil May Cry 5 یکی از بزرگترین بازی های سال 2019 میلادی باشد. نظر شما چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.