Apex Legends
یحیی رحیمی

حساب بیش از 355 هزار نفر از متقلبان بازی Apex Legends بسته شده است

یحیی رحیمی 19 اسفند 1397 بدون دیدگاه
673 بازدید

Apex Legends شروع فوق العاده خوبی داشته است و می توان گفت که در یک ماه گذشته، حدود 50 میلیون نفر به این بازی رایگان پیوسته اند. همین تعداد بالای بازیکنان و البته رایگان بودن بازی، باعث شده است که هکرها و متقلبان زیادی به بازی پناه بیاورند.

اخیرا توسعه دهندگان بازی بیان کرده اند که سیستم ضد هک و ضد تقلب آن‌ها حدود 355 هزار نفر از این هکرها را متوقف کرده است و حساب آن‌ها را بسته است. استدیو بازی گفته است که سرویس آن‌ها به خوبی کار می کند اما جنگ علیه هکرها هنوز ادامه دارد و آن‌ها باید راهی برای این مشکل پیدا کند. به نظر می رسد که استدیو بازی، تقلب را بسیار جدی قلم داد می کند و به سلامت Apex Legends و تمام بازیکنان دیگر اهمیت می دهد.

به همین دلیل، استدیو بازی جان دوباره ای به تیم ضد هک خود بخشیده است و می خواهند ویژگی به بازی اضافه کنند که هکرها مستقیما به Easy-Anti-Cheat متصل شوند. مشکل دیگری که بازی با آن دست و پنجه نرم می کند نیز تعداد بالای اسپمرها ست که هنگام ورود به بازی یک دفعه خارج می شوند و دوباره وارد و خارج می شوند. استدیو بازی در این مورد نیز گفته است که مشکل را حل خواهد کرد.

Respawn همچنین بیان کرده است که هفته آینده همکاری نزدیکی با کمپانی AMD خواهد داشت و می خواهند که پایداری بازی را به حد قابل قبولی برسانند و در پچ بعدی شاهد کاهش کرش های انجام گرفته در PC باشیم. البته هنوز کار زیادی باقی است و به نظر می رسد که استدیو هنوز دلیل تمام کرش های موجود را پیدا نکرده است. وسواسی که توسعه دهندگان در مورد بازی دارند بسیار خوب است و حیف است که چنین بازی به دلیل این مشکلات ریز، دچار افت بازیکن شود.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.