دانلود بازی Armello v2.0 برای PC
دانلود بازی Armello v2.0 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Armello v2.0 برای PC

پارسی گیم 19 اسفند 1397 بدون دیدگاه
4,794 بازدید

دانلود بازی Armello v2.0 برای کامپیوتر

Armello با تلفیق سه سبک استراتژی، بازی‌های کارتی رومیزی و سبک نقش‌آفرینی، تجربه‌ای خاص را به بازیکنان ارائه می‌دهد. در طول بازی، شما المان‌های زیادی از هر سه سبک بازی مشاهده خواهید کرد که تنوع بالایی را به گیم‌پلی بازی تزریق می‌کند. مبارزات بازی به شکل نوبتی طراحی شده‌اند که البته تفاوت‌های خاصی را نسبت به دیگر بازی‌های نوبتی دارد. طی یک آپدیت بسیار بزرگ، این بازی گسترش زیادی پیدا کرده است که به علت اعمال تغییرات زیاد، این آپدیت با نام Armello v2.0 شناخته می‌شود. این بازی توسط League of Geeks توسعه‌یافته و روانه‌ی بازار شده است.

Armello v2.0

ازاین‌پس اگر شما در حین بازی به دلیل مشکلات اینترنتی از بازی بیرون بپرید، پیشرفت شما ذخیره خواهد شد و با وصل شدن اینترنت، می‌توانید بازی را از همان‌جایی که رها کردید، ادامه دهید. قهرمانان شما با بازی کردن، Level Up می‌شوند و به بازیکن پاداش خاصی برای آن قهرمان داده می‌شود که اکثر آن‌ها جنبه‌ی زینتی دارند. Clan Grounds بخش دیگری است که به بازی اضافه شده است و شما با استفاده از قهرمانانی که دوست دارید، باید در یک میدان جنگ بزرگ به رقابت بپردازید. منو و UI بازی، دستخوش تغییرات زیادی شده است که دسترسی به بخش‌های مختلف را برای بازیکنان ساده‌تر می‌کند. طراحی کارت‌های بازی نیز سه بعدی شده است که از لحاظ گرافیکی، کمک بالایی به بهتر شدن بازی می‌کند. یک صندوق خاص نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا اشیای قیمتی که بازیکنان در طول بازی‌های مختلف به دست می‌آورند، قابل ذخیره‌سازی در این صندوق‌ها باشد.

اگر از طرفداران بازی Armello هستید، Armello v2.0 محتویات زیادی را به بازی اضافه می‌کند و تنوع گیم‌پلی بازی را بالاتر می‌برد و این پشتیبانی قوی، می‌تواند دلیل خوبی برای ادامه دادن بازی کردن این عنوان باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64-Bit)
Processor: Dual-core 2.0 GHz (SSE2)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 SM4.0 capable GPU with 1GB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or later (64-bit)
Processor: Quad-core 2.5GHz (SSE2)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 SM4.0 capable GPU with 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Armello is a grand swashbuckling adventure that combines three styles of play; The deep tactics of card games with the rich strategy of table top board games, combined with a character role-playing system. As a hero from one of the clans of Armello, you’ll quest, scheme, hire agents, explore, vanquish monsters, cast spells and face off against other players, with one ultimate end goal in mind — storming the palace and becoming King or Queen of Armello. The Kingdom of Armello is as dangerous as it is beautiful, perils, banes and bandits hide around every corner and a spreading corruption known as the rot is leaving no creature untouched.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.