The Sinking City
یحیی رحیمی

عرضه بازی The Sinking City به ماه خرداد موکول شد

یحیی رحیمی 18 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,562 بازدید

The Sinking City یک اکشن ماجراجویی ترسناک است که توسط استدیو Frogwares توسعه یافته است و حالا بخش New England دچار یک سیل عظیم شده است و Charles Reed که یک کاراگاه شخصی است به دنبال پیدا کردن دلایل تخریب شهر است. چند هفته پیش بود که تاریخ 21 مارس برای انتشار این بازی در نظر گرفته شد و تنها چند روز بعد، بازی به صورت اسرارآمیزی از فروشگاه استیم پاک شد.

بسیاری از بازیکنان برایشان سوال بود که چه بلایی سر بازی آمده است. به تازگی توسعه دهندگان بازی لب به سخن گشوده اند و گفته اند که انتشار بازی را به تاخیر انداخته اند و دلیل انها نیز جلوگیری از انتشار بازی در زمانی است که دیگر بازی های بزرگ در حال انتشار هستند. مدیر بازاریابی استدیو در این مورد گفت:

ما تصمیم گرفتیم که تاریخ انتشار را زمانی قرار دهیم که ترافیک انتشار بازی ها کمتر باشد. بازی های فوق العاده ای در حال انتشار هستند و البته این یک بازه زمانی خالی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد که در آرامش به انجام بازی های خود بپردازند.

همان طور که می دانید ماه مارس، پر از تاریخ انتشار بازی های بزرگ است و در این ماه شاهد انتشار The Division 2، Sekiro: Shadows Die Twice و Generation Zero خواهیم بود که تمامی آن‌ها چند هفته بعد منتشر خواهند شد. با این حساب تاریخ عرضه The Sinking City به بیست و هفتم ژوئن تغییر یافته است. همان طور که گفتیم شما وظیفه جستجوی شهر داستانی Oakmont را خواهید داشت که دچار سیل شده است و البته موجودات عجیب و غریب نیز در مسیر راه تجسس شما قرار دارند.

با تاخیر انجام گرفته، استدیو بازی زمان بیشتری را برای اصلاح و بهبود بازی در دست دخواهد داشت و امیدواریم که توسعه دهندگان تمام تلاش خود را برای ساخت یک بازی خوب به خرج دهند.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.