دانلود بازی Bear With Me برای PC,دانلود بازی Bear With Me برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Bear With Me, دانلود قسمت اول بازی Bear With Me
دانلود بازی Bear With Me برای PC,دانلود بازی Bear With Me برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Bear With Me, دانلود قسمت اول بازی Bear With Me پارسی گیم

دانلود بازی Bear With Me برای PC

پارسی گیم 20 شهریور 1395 1 دیدگاه
6,843 بازدید

دانلود بازی Bear With Me برای کامپیوتر

Bear With Me عنوانی ماجراجویی و هیجان‌انگیز است که در سال 2016 برای پلتفرم PC عرضه‌شد. داستان بازی درباره دختری به نام امبر است که با یک کابوس از خواب بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که برادرش گم‌شده و باید دنبال او بگردد ولی خدمتکار به او اجازه تنها بیرون رفتن از خانه را نمی‌دهد چراکه به‌تازگی مردی قرمز در شهر پیداشده که از همه درباره او سؤال می‌کند و باعث اتفاقات عجبی شده است .پس برای در امان ماندن از دست مرد قرمز امبر باید با یک خرس کارآگاه همراه شود تا برادر گمشده‌اش را پیدا کند.

گیم پلی بازی بسیار جالب است شما باید برای رسیدن به برادر امبر همه معماها را حل کنید و اشیا موردنیاز برای خرس یا همسایگانی که قرار است در این راه به شما کمک کنند را پیدا کنید. البته همه دیالوگ‌های بازی در اختیار شما هستند و شما آن‌ها را تعیین می‌کنید و ممکن است از راهی بروید که نیاز به کمک همسایه‌ها نداشته باشید یا این‌که به کمک یک همسایه عجیب و مرموز، نیاز پیدا کنید. همه این‌ها به انتخاب شما برمی‌گردد که کدام دیالوگ را انتخاب کنید. برای حل بعضی معماهای بازی نیاز به خرس همراهتان دارید تا به شما بگوید چه چیز را باید، کجا پیدا کنید یا چگونه ترکیب کنید، اما در برخی موارد هم خودتان باید به راز این مسئله پی ببرید.

گرافیک بازی طراحی خاصی دارد و شما را به یاد فیلم‌های قدیمی سیاه‌وسفید می‌اندازد و موسیقی هم به این موضوع کمک فراوانی می‌کند یک موسیقی جاز قدیمی زیر متن بازی و صدا رعدوبرقی که گاهی به گوش می‌رسد و نور خیر کننده‌ای در اتاق‌ها پخش می‌کند و سایه‌های کاراکترها که بر درودیوار نقش می‌بندد، حس ترس و مرموز بودن به بازی می‌دهد که شمارا در موقعیت حل راز فرد روبه روی خود قرار می‌دهد. کار گرافیکی این بازی به نظر ساده می‌آید ولی با دقیق شدن بر روی همه جزیات متوجه می‌شود که برای همه این‌ها زحمت فراوانی کشیده شده است تا به شما لذت یک دنیای مرموز معمایی را بدهد.

صداگذاری و دیالوگ‌های کاراکترها برای یک بازی چندقسمتی فراتر از انتظار رفته و باعث شگفتی شده است. هر بخش از دیالوگ‌هایی که شما آن را انتخاب کنید شما را به بخش جدیدی از بازی می‌برد که مطابق با انتخاب شما بوده و با دیگری فرق دارد هر بار که با خرس صحبت جدیدی شروع می‌کنید لحن او عوض‌شده و پاسخ شما را با توجه به موقعیت می‌دهد که این برای یک خرس عروسکی سخنگو شگفت‌آور است.

به‌عنوان كلام آخر اگر مشتاق هستيد تا به يك كارآگاه تبدیل‌شده و به حل معماهای عجيب بپردازيد اين عنوان را به شما پيشنهاد می‌کنیم تا از تجربه آن لذت ببريد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP+
Processor: SSE2 instruction set support, generally everything made since 2004 should work
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 2.0) capabilities; generally everything made since 2004 should work
DirectX: Version 9.0
Storage: 1200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    بدون شک از چرت ترین بازی های دنیا!

    پاسخ دهید