دانلود بازی Eternity The Last Unicorn برای PC
دانلود بازی Eternity The Last Unicorn برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Eternity The Last Unicorn برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1397 2 دیدگاه
11,061 بازدید

دانلود بازی Eternity The Last Unicorn برای کامپیوتر

افسانه‌های اسکاندیناوی اخیراً توجه بسیاری از کمپانی‌های بازی‌سازی را به خود مشغول کرده است و مثلاً شاهد استفاده از آن‌ها در بازی محبوب خدای جنگ بودیم. Eternity: The Last Unicorn نیز همه‌چیز خود را بر اساس این افسانه‌های جذاب بیان کرده است و با دوربین سوم شخص و همچنین سبک اکشن نقش‌آفرینی خود، ما را به سفری جذاب اما خطرناک می‌برد. بازی در مورد یک دختر جوان به نام Aurehen است که به دنبال آزاد کردن آخرین تک‌شاخ موجود است. این تک‌شاخ زیبا توسط جادوگران به سرقت رفته است و باید از مکان‌های سحرآمیز سفر کرد و با غول‌ها و موجودات خارق‌العاده‌ای برای پیدا کردن آن دست‌وپنجه نرم کرد. Eternity: The Last Unicorn تصویرپردازی خوبی دارد و استدیو Viod Studios نیز تمام تلاش خود را برای ساخت یک بازی جذاب به‌کاربرده است و 1C Entertainment نیز آن را روانه بازار کرده است.

در سرزمینی که با نفرین شیاطین نابودشده است، این Aurehen، پری جوان داستان ماست که باید برای نجات آخرین تک‌شاخ دست آماده نبرد شود و بالاخره بعد از مدت‌ها صلح را به منطقه Alfheim بازگرداند. افسانه‌ها می‌گویند که تنها Aurehen می‌تواند به این تک‌شاخ دست بزند و او را آزاد سازد و بعدازآن است که دنیا از شر این نفرین سیاه نجات خواهد یافت و دوباره خوشی و صلح به سرزمین‌های اسکاندیناوی بازخواهد گشت. او تنها نیست و پشتیبانی Bior که یک وایکینگ در جستجوی سربازان گم‌شده است را دارد. وظیفه شما این است که سرزمین‌های زیبا و آرام Vanaheim را برای پیداکرده تک‌شاخ اسیرشده بگردید و در این میان دوستان زیادی پیدا خواهید کرد و همچنین هیولاهای زیادی را نیز به درک واصل خواهید کرد. حالا زمان رسیدن به صلح رسیده است!

در مورد گیم پلی بازی اما باید بگوییم که دوربین حالت قفل‌شده دارد و این شاید کمی به مذاق شما خوش نیاید و ممکن است که وسط جنگ زاویه دوربین عوض شود و به‌یک‌باره تمرکز خود را از دست دهید. سلاح‌های مختلف و همچنین زره‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آیتم‌هایی که پیدا می‌کنید، آن‌ها را ارتقا بخشید. صداگذاری بازی به‌خوبی انجام‌گرفته است و موسیقی پشت زمینه Eternity: The Last Unicorn نیز حس خوبی را منتقل می‌کند. بازی شمارا مجبور به جستجو در دنیای خود خواهد کرد و باید دقت زیادی در این زمینه به خرج بدهید. در تمام لحظات این بازی حس نوستالژی را درک خواهید کرد و انگار سال‌هاست که در آن دنیای بازی غرق‌شده‌اید و هرلحظه آن حس آشنایی دارد. تک‌شاخ افسانه‌ای داستان منتظر ناجی خود است و این وظیفه روی دوش شماست که شمشیر بردارید و به‌سوی ماجراجویی بزرگ‌تر از هر چیزی که تابه‌حال دیده‌اید قدم بردارید. حالا وقت آزاد کردن تک‌شاخ است!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows® 7/8/10
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 660 GTX+ or AMD Radeon HD 7870+
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows® 7/8/10
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-3770 / AMD® FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 series
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Eternity: The Last Unicorn is a fully featured action RPG inspired by tales from Norse Mythology with classic game mechanics that bring a nostalgic feeling to players. Aurehen is a young, pureblood Elf on a quest to free the last Unicorn. This creature has been captured and cursed by witches. Travel through mesmerizing locations, meet fantasy characters and fight to protect Elven immortality. Pursue Eternity! In a land destroyed by a curse, the young elf, Aurehen, is called upon to save the last unicorn and restore peace to the Reign of Alfheim. According to the ancient scrolls, only Aurehen can touch the Unicorn and free him and the elves from this evil curse. With the support of Bior, a Viking searching for his missing troops, Aurehen will explore the large and beautiful realm of Vanaheim, a universe and culture inspired by Nordic folklore. Meet friends and defeat evil monsters to seal your fate… The time has come to claim Eternity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    nema

    مهمان

    انلاین میشه بازی کرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به nema

      پشتیبانی

      سلام
      خیر بازی های کرک شده قابلیت انلاین بازی کردن ندارن