Anthem
یحیی رحیمی

مشکل کرش کنسول PS4 بازیکنان Anthem با انتشار آپدیت هفته بعد حل می شود

یحیی رحیمی 17 اسفند 1397 بدون دیدگاه
730 بازدید

استدیو BioWare هفته پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و ابتدا شاهد نقدهای منفی بود و سپس اعتماد بازیکنان به بازی از بین رفت. بعد از آن بود که Anthem شروع به کرش روی کنسول PS4 بازیکنان کرد و حتی بعضی از آن کنسول ها را کاملا خاموش کرد و دیگر حتی روشن هم نمی شدند.

کمپانی EA چند روز پیش به این مشکل واکنش نشان داد و از بازیکنان درخواست کرد که مشکل پیش آمده برایشان را دقیقا با جزئیات بیان کنند. استدیو BioWare اما به سختی در حال تلاش برای برطرف کردن مشکل بوده است و خوشبختانه به نظر می رسد که مشکل پیدا شده است و به زودی شاهد انتشار یک آپدیت کوچک برای رفع مشکل کرش کردن کنسول های بازی خواهیم بود.

این موضوع در طول یک استریم زنده توسط تولید کننده BioWare اعلام شد و او گفته که تیم توسعه مشکلاتی که باعث کرش کردن می شد را پیدا کرده اند و قرار است که در آپدیت روز 12 مارس اما شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم. همچنین یکی دیگر از توسعه دهندگان استدیو در توییتر خود بیان کرده است که کرش کردن Anthem نباید باعث خرابی کنسول شود و اگر کاربر PS4 هستید تنها لازم است که دکمه را فشار دهید و کنسول را ریست کنید و مشکلی پیش نمی آید.

همچنین چند روز پیش بود که بیان شد Anthem باعث خرابی کنسول نمی شود و به نظر می رسد که تمام این صحبت های قبلی بزرگ نمایی بوده است و EA بعد از دریافت بازخوردهای کاربران هیچ گونه خرابی در کنسول آن‌ها مشاهده نکرده است. خوب است که BioWare زود به فکر حل مشکل افتاده است و امیدواریم که بازی به آن جایگاهی که لایقش هست برسد. شما نیز با این مشکل برخورده اید؟ تجربیات خودتان را در اختیار ما بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.