devil may cry 5
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Devil May Cry 5 منتشر شد: دانته باز می گردد!

یحیی رحیمی 17 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,741 بازدید

بالاخره بعد از گذشت سالها از انتشار نسخه قبلی Devil May Cry حالا شاهد بازگشت این بازی با نسخه پنجم خود هستیم. نقدها و بررسی های اولیه بازی منتشر شده است و خوشبختانه نمره های خوبی را نیز دریافت کرده است. بازی ما را با ماجراجویی های نیرو و دانته آشنا می کند و البته این دفعه نیرو شخصیت اصلی است و باید به کمک نیکو بپردازد.

بازی همچنین دارای یک شخصیت دیگر به نام V است که گیم پلی آن کاملا با بقیه شخصیت ها تفاوت دارد. همچنین بازی از ریز تراکنش ها پشتیبانی می کند و می توانید با پرداخت پول قابلیت های جدیدی را دریافت کنید. ما خلاصه ای از بررسی های اولیه Devil May Cry 5 را برای شما آماده کرده ایم و می توانید در ادامه نمره های کامل بازی به همراه نمره متای آن را مشاهده کنید.

GameSpot: نمره 9 از 10

Devil May Cry 5 بر پایه همان مکانیک زیبا و قدرتمند نسخه های قبلی خودش است. بازی از سنت های قبلی خود در کنار ایده های جدید استفاده کرده است و البته بیشتر تمرکز بازی روی سیستم مبارزات متمرکز شده است. بازی بدون مشکل پیش می رود و هر جا که کمبود محتوایی نیز باشد، عمق مکانیکی و اکشن به کار رفته در بازی آن خلا را پر می کند. داستان همان المان های دوست داشتنی نسخه های قبلی را در خود دارد و در کل Devil May Cry 5 اثبات کرد که این سری بازی نوستالژیک هنوز می تواند خلاق و فوق العاده باشد و همچنین به سنت های خود نیز پایبند باشد.

Devil may cry 5

PC Gamer: نمره 90 از 100

تقریبا برای 19 ساعت است که به کشتن شیطان ها پرداخته ام و به راحتی می توانم 19 ساعت دیگر نیز این کار را بکنم. طراحی بازی از آن خلاقیت موجود در ژانر خود کاسته است و البته باس های بازی نیز حس ناعادلانه بودن و ضعیف بودن را در مقابل این افراد القا می کند. البته انواع مختلف از استایل های مبارزه و همچنین چالش هایی که هوش از سر آدم می برد، باعث می شود تا زمانی که Capcom نسخه بعدی از بازی را منتشر کند به تکرار هزار باره ی Devil May Cry 5 بپردازم. اگر از بازی های سوم شخص و اکشن لذت می برید، Devil May Cry 5 برای شما ساخته شده است و اگر این نوع بازی را نیز امتحان نکرده اید، این نسخه شروع خوبی برای شما خواهد بود.

EuroGamer: پیشنهاد می شود

Devil May Cry 5 یک عنوانی است که به گذشته خودش توجه ویژه ای دارد و همین بازگشت به گذشته باعث ایجاد یک عمق جدید در بازی شده است. بازی این حس را منتقل می کند که دفعه اول تنها دست گرمی است و وقتی سطح سختی بازی را برای دفعه دوم بالا می برید، تازه می فهمید که Devil May Cry 5 چه بوده است. فعلا کمی سخت است که بگوییم این بازی بهتری در کلاس خودش است اما قطعا بهترین نسخه از سری Devil May Cry است و با یک نوع سنتی از سبک اکشن روبه رو هستیم و البته استایل بازی نیز هیچ گاه از مد نمی افتد.

در ادامه می توانید نمرات کامل بازی را ببینید و همچنین نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

devil may cry 5

 

devil may cry 5 meta

 

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.