Days Gone
یحیی رحیمی

نقشه اصلی بازی Days Gone فاش شد: بزرگتر از چیزی که فکر کنید!

یحیی رحیمی 16 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,646 بازدید

Days Gone از سری بازی های اختصاصی جدید سونی است که توسط استدیو Sony Bend ساخته شده است و یک دنیای جهان باز پر از زامبی را در اختیار ما می گذارد. به تازگی تصاویری از شخصیت اصلی داستان منتشر شده بود که نشان از مراسم ازدواج او می داد. بالاخره اما شاهد دریافت اطلاعات جدیدی از بازی هستیم و به نظر می رسد که نقشه اصلی آن فاش شده باشد.

همان طور که شاید بدانید، بازی های جهان باز تماما بر پایه نقشه اصلی هستند و این نقشه است که جذابیت آن را تامین می کند. لازم است که نقشه به اندازه کافی بزرگ باشه و همچنین پر از ماموریت های مختلف که بتوان از تمام نقاط آن بیشترین استفاده را برد. به تازگی وب سایت GameReactor تصاویری از نقشه اصلی بازی در اختیار ما گذاشته است و می توانیم بزرگی و المان های موجود آن را درک کنیم.

به نظر می رسد که نقشه بازی به چندین بخش بزرگ تقسیم بندی شده است و البته در بازی های جهان باز کاملا چیز رایجی است و مثلا بازی های The Witcher 3 و Breath of the Wild نیز همین کار را تکرار کرده بودند. این تصاویر همچنین به ما بخش های مختلف نقشه را نیز نشان می دهد و از روی آن‌ها می توانیم ببنیم که هر کدام از این بخش ها به اندازه کافی بزرگ هستند که ساعتها ما را سرگرم خود کنند. باید گفت که نقشه نهایی Days Gone از لحاظ سایز و تنوع بسیار رضایت بخش خواهد بود.

یکی از چالش انگیزترین بخش های بازی همین ساخت یک دنیای جهان باز و زامبی محور بوده است و واقعا توسعه دهندگان بازی تلاش زیادی برای خلق یک دنیای خوب به خرج داده اند و این بازی ممکن است که جهت گیری سبک زامبی را تغییر دهد و سونی نیز بارها از این کارها کرده است. نظر شما در مورد نقشه منتشر شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.