پارسی گیم

دانلود بازی The Occupation برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1397 بدون دیدگاه
10,727 بازدید

دانلود بازی The Occupation برای کامپیوتر

همه ما خبرنگاران را با یک میکروفون در دست و مصاحبه‌های روزمره در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی روز می‌شناسیم. خبرنگاران تأثیر بسیار بزرگی روی تفکر و آگاهی اجتماع دارند و یک‌تنه نقش بزرگی را پیش می‌برند. The Occupation اما را در قالب همین خبرنگار قرار می‌دهد و حالا اما حادثه‌ای تروریستی رخ‌داده است که 23 نفر را کشته است و این باعث شده است که دولت بریتانیا دست به تشکیل یک اتحادیه بزرگ برای مقابله با خطراتی که مردم بریتانیا را تهدید می‌کند بزند. در این بازی نقش یک ژورنالیست حرفه‌ای را بازی خواهیم کرد که به مکان‌های ممنوع سرک می‌کشد و از مردم به خاطر اعمالشان سؤال می‌پرسد و شاهد مصاحبه‌های یک‌به‌یک هستیم. تمامی این کارها در بالاترین حد جزئیات به ثمر می‌رسند و دنیای بازی تماماً به تصمیمات شما واکنش نشان می‌دهد. The Occupation توسط استدیو White Paper Games توسعه‌یافته است و همچنین Humble Bundle نیز آن را برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی روانه بازار کرده است.

شما نقش یک ژورنالیست به نام Harvey Miller را بر عهده خواهید گرفت و او در حال نوشتن گزارشی در مورد انفجار تروریستی صورت گرفته است و گروهی که پشت این کار است هم به نظر از خود اعضای دولت باشد و این وظیفه شماست که ته توی قضیه را دربیاورید. بازی شمارا در سه بازه زمانی مشخص قرار می‌دهد و در دوتای اولی تنها یک ساعت برای جمع‌آوری سرنخ‌ها فرصت دارید. برای سومین بازه زمانی اما تنها نیم ساعت زمان در اختیاردارید و باید معمای اصلی داستان را حل کنید. در هرکدام از قسمت‌های بازی شما سرنخ‌هایی پیدا خواهید کرد و مثلاً در یک مورد رمز رایانه یکی از کارمندان را پیدا می‌کنید و به اطلاعات او دست پیدا می‌کنید. هرکدام از مراحل بازی پر از سرنخ‌هایی است که ممکن است شمارا به هیچ برسانند و درنتیجه نگران این موضوع نیز باشید. گیم پلی بازی بیشتر روی جستجو تکیه کرده است و هر آنچه باید انجام دهید، تنها جمع‌آوری تعدادی اطلاعات و تصمیم‌گیری در مورد داستان اصلی است.

داستان در ابتدا ممکن است گنگ به نظر برسد و خو گرفتن با دنیای آن کمی سخت است اما هر چه پیش می‌روید می‌توانید داستان را بهتر بفهمید و باید بگویم که برای اتمام صددرصدی بازی نیاز به انجام چندباره مراحلش دارید. برای افرادی که حل کردن معما آن‌ها را به وجد می‌آورد، باید بگوییم که The Occupation دقیقاً برای شما ساخته‌شده است و دنیای پررمز و باز بازی و حسی که مخفی‌کاری‌های آن به شما می‌دهد تکرار نشدنی است و اینجا زمان مهم‌ترین موضوع است و با هر تپش قلب یک ثانیه عقب‌افتاده‌اید و درنتیجه دست بجنبانید و همین‌الان ساعت مچی خود را ببندید و از یک ساعت هیجانی که پیش روی شماست لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: 2.2+ Ghz Dual-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 560 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Yes
Additional Notes: For foreign languages, please set Windows Keyboard language to UK / US English to type passwords inside the game.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.6+ Ghz Quad-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 970 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Yes
Additional Notes: For foreign languages, please set Windows Keyboard language to UK / US English to type passwords inside the game.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Occupation is a single-player video game developed by White Paper Games and released on PlayStation 4, Xbox One, and Microsoft Windows on 5 March 2019. The game takes place in a single government building, in real-time over four hours. The game advances with or without input from the player, but almost all in-game actions can affect the game’s story. The game is set in late 1987 within the same universe as White Paper Games’ first title Ether One.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.52 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.