halo infinite
یحیی رحیمی

Halo Infinite روی Xbox One نیز منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 15 اسفند 1397 بدون دیدگاه
635 بازدید

همان طور که شاید خبر داشته باشید بازی Halo Infinite یکی از اولین بازی های نسل بعدی کنسول های Xbox خواهد بود و پیشرفت های فوق العاده زیادی نسبت به نسخه پیشین خود با موتور جدید گرافیکی اش دارد. حالا اما کارگردان بازی به نام Frank O’Connor تایید کرده است که Halo Infinite در اصل یک بازی مخصوص PC و Xbox One است.

صحبت ها در مورد نسل بعدی کنسول ها در حال بالا گرفتن است و همچنین اینکه تاریخ انتشاری هنوز برای Halo Infinite در دست نیست، شایعات در مورد اینکه این بازی اصلا برای کنسول های فعلی منتشر نخواهد شد بالا گرفته است. مایکروسافت همیشه گفته است که بازی برای هر دو Xbox One و PC منتشر خواهد شد و حالا یکی از کارگردان های اصلی بازهم از توییتر استفاده کرده است و این موضوع را بار دیگر یادآوری کرده است.

او گفته است که هیچ چیز از افشاگری ها نمی داند اما Halo Infinite برای Xbox One منتشر خواهد شد و البته برای PC که دارای سخت افزار مناسب باشد. این توییت مشخص نمی کند که بازی روی چه پلتفرم های دیگری منتشر خواهد شد اما به نظر می رسد که بازی مربوط به سال 2020 باشد و بسیاری نیز باور دارند که سال 2020 آغاز نسل نهم کنسول ها است.

از همین رو می توان شرط بست که Halo Infinite یک بازی فرانسلی یا Cross Generation خواهد بود. تمام موضوعات بیان شده تنها گمانه زنی بودند و البته از مایکروسافت نیز انتظار نداشته باشید تا در مورد جزئیات بازی صحبت کند و هنوز نمی توانید بازی را برای کنسولی معرفی کنید که هنوز وجود ندارد!

در خبر دیگری از فرانچایز Halo باید گفت که رئیس استدیو 343 Industries اخیرا گفته است که Halo Infinite یک بازگشت روحانی از بازی خواهد بود و همچنین در مراسم E3 امسال شاهد ویدیوهای بیشتری از بازی خواهیم بود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.