XboxOneS
یحیی رحیمی

با نسخه بدون دیسک و ارزان تر کنسول Xbox One S آشنا شوید: عرضه در ماه می

یحیی رحیمی 15 اسفند 1397 بدون دیدگاه
836 بازدید

به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آماده سازی برای معرفی یک نسخه جذاب از کنسول Xbox One S باشد. شایعات حاکی از آن است که این مدل از Xbox دارای دیسک فیزیکی نخواهد بود. این کنسول بسیار ارزان تر از نسخه های دیگر خواهد بود و همچنین تنها به کاربران اجازه می دهد که بازی های دیجیتالی خریداری نمایند.

گزارش جدیدی که منتشر شده است خبر از آن می دهد که این کنسول جدید زودتر از چیزی که فکر می کردیم که به خانواده Xbox اضافه می شود. وب سایت Windows Central گزارش داده است که اسم رمز این کنسول، Xbox Maverick است و در آخر اما Xbox One S All-Digital Edition نام خواهد گرفت. اسم این کنسول کمی طولانی است اما واضح است که قابلیت بدون دیسک بودن آن جدی است.

جالب است که در گزارش منتشر شده گفته شده است که مایکروسافت تمایل دارد تا پیش فروش این کنسول کوچک را در ماه آوریل شروع کند و همچنین ماه مه نیز شاهد عرضه آن به صورت جهانی خواهیم بود. هنوز قیمت Xbox One S All-Digital Edition مشخص نیست اما با توجه به اینکه دیسک نوری از آن حذف شده است، باید ارزان تر از مدل های موجود بازار باشد.

همچنین مشخص نیست که هیچ گونه ویژگی جدیدی در این کنسول به کار گرفته شده است یا اینکه دقیقا شبیه Xbox One S خواهد بود و تفاوتش در نداشتن درایو نوری است. این را در نظر داشته باشید که هیچ کدام از این تئوری ها توسط مایکروسافت تایید نشده اند. البته مایکروسافت تمایل بسیار زیادی به امتحان کردن یک نسخه دیجیتالی از کنسول Xbox دارد. مایکروسافت تازگی تصمیم به گسترش Xbox Game Pass گرفته است و عرضه یک کنسول دیجیتالی می تواند منطقی باشد.

کنفرانس GDC پیش رو است و مایکروسافت نیز قطعا در این رویداد حاضر خواهد بود و چند هفته دیگر شاهد شروع برنامه در شهر سان فرانسیسکو خواهیم بود. همچنین شایعات از معرفی نسل بعدی Xbox در مراسم E3 امسال خبر می دهد و باید دید که چه چیزی پیش روی ماست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.