Anthem
یحیی رحیمی

واکنش EA به خرابی کنسول های PS4 توسط بازی Anthem

یحیی رحیمی 15 اسفند 1397 بدون دیدگاه
982 بازدید

Anthem از ابتدای انتشار خودش روز روشن ندید و نقدهای منفی باعث فروش پایین بازی شد و به تازگی مشکلات پیش آمده برای کنسول PS4 کاربران نیز به لیست بدبختی های EA اضافه شده است و به نظر می رسد که کاربران با اجرای Anthem دچار مشکل می شوند و کنسول آن‌ها کرش می کند و حتی دیگر روشن نمی شود. EA حالا به این مشکل واکنش نشان داده است و به دنبال کمک از کاربران است.

EA در وب سایت خودش اعلام کرده است که در حال گشتن برای مشکلات پیش آمده روی PS4 هستند و هنوز موفق به پیدا کردن دلیل این مشکل نشده اند. به همین دلیل EA از جامعه کاربران بازی خواسته است که شرایطی که باعث کرش کردن بازی شده است را در انجمن های بازی بنویسند تا توسعه دهندگان بفهمند مشکل از کجاست. EA در این مورد گفته است که:

ما در حال حاضر فرایند جمع آوری اطلاعات در مورد مشکلات پیش آمده روی PS4 را پیش می بریم و میخواهیم که دلیل اصلی را مشخص کنیم.

در حال حاضر حدود 1000 جواب در پست ایجاد شده برای این مشکل داده شده است و مشخص نیست که کدهای بازی باعث مشکل شده اند یا اینکه مشکل از این حادتر باشد و کار به جاهای باریک کشیده شود. جالب است که یکی از کاربران Reddit اما راه حل جالبی برای جلوگیری از کرش کردن کنسول پیدا کرده است و به نظر می رسد که این مشکل قبلا نیز برای بازی های دیگر اتفاق افتاده باشد.

او در این مورد گفته است که:

تمامی اطلاعات روی هارد کنسول هستند و تنها به مدت کمی غیرقابل دسترسی می شوند. باید کنسول را به حالت Safe Mode بوت کرد که برای این کار باید کلید های پاور را آنقدر نگه دارید که 2 بوق ممتد بشنوید. هنگامی که به این حالت وارد شدید، یک گزینه به نام Rebuild Database خواهید دید که این مشکل را حل می کند.

او همچنین در ادامه گفته است که قبلا این مشکل را با بازی دیگری داشته است و توسط این روش آن را برطرف کرده است و اگر شما نیز این با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، حتما از این روش استفاده کنید که هیچ ضرری برای کنسول ندارد.

بعضی از گزارش ها حاکی از خاموش شدن و خراب شدن کامل کنسول دارند که هنوز EA چیزی در مورد آن نگفته است. واضح است که EA و BioWare باید راهی برای حل مشکل پیدا کنند و خوشبختانه بازخوردهای زیاد دریافتی نیز به حل آن کمک خواهد کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.