یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: این Anthem پیش تاز

یحیی رحیمی 15 اسفند 1397 بدون دیدگاه
685 بازدید

اخیرا بازی Anthem با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و حتی باعث خرابی کنسول PS4 بسیاری از کاربران شده است. به تازگی فهرست پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا منتشر شده است و علارغم تمامی مشکلات و نقدهای منفی پیرامون Anthem، این بازی موفق به کسب جایگاه اول جدول شده است.

این هفته شاهد انتشار چندین بازی بزرگ بودیم و این EA و استدیو BioWare بود که موفق به دزدیدن گوی اقبال شدند. هر چند که بر اساس گزارش ها باید گفت که این بازی نسبت به هفته پیش حدود 71 درصد افت فروش داشته است ولی هنوز موفق به شکست دادن FIFA 19 شده است که مقام دوم جدول را کسب کرده است.

Far Cry New Dawn که کار خود را با مقام اول شروع کرد، حالا به رده سوم جدول کوچ کرده است. در مورد بازی های منتشر یافته این هفته نیز باید گفت که The Lego Movie 2 Video Game شروع فوق العاده ای داشت و موفق به دریافت جایگاه چهارم شد. Dirt Rally 2.0 نیز زیاد عقب نمانده است و جایگاه ششم را از آن خود کرده است. همچنین بازی Trials Rising: Gold Edition نیز در بین 10 بازی جایی برای خود پیدا نکرده است.

شاید ناامید کننده ترین بازی منتشر یافته این هفته، Dead or Alive 6 بود که حتی موفق به قرار گرفتن در بین 20 بازی پرفروش هفته نیز نشد و جایگاهی بهتر از 21 برای خود پیدا نکرده است. باید صبر کرد و دید که این بازی در مناطق دیگری که منتشر یابد چه میزان فروشی خواهد داشت و آیا این بازی بالاخره روی خط فروش خواهد افتاد یا یک شکست برای کویی تمکو به عمل خواهد آمد.

در زیر می توانید فهرست 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید.

  1. ANTHEM
  2. FIFA 19
  3. FAR CRY NEW DAWN
  4. THE LEGO MOVIE 2 VIDEOGAME
  5. RED DEAD REDEMPTION 2
  6. DIRT RALLY 2.0
  7. METRO EXODUS
  8. MARIO KART 8 DELUXE
  9. SUPER SMASH BROS. ULTIMATE
  10. TRIALS RISING: GOLD EDITION

    منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.