total war thrones of britania
یحیی رحیمی

یک حماسه جدید از فرانچایز Total War تحت توسعه قرار دارد!

یحیی رحیمی 14 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,254 بازدید

استدیو بازی Total War به نام Creative Assembly در جدیدترین اعلامیه خود وجود یک حماسه یا Saga جدید از سری بازی Total War را تایید کرده است و به نظر می رسد که این بازی تحت توسعه باشد و همین امسال نیز معرفی شود.

به نظر می رسد که استدیو دست به کار شده است و حتی پروژه های دیگری نیز در دست کار هستند. باید بگوییم که اطلاعات منتشر شده بسیار اندک است اما می دانیم که بازی اولین مرحله توسعه خود را طی کرده است. البته باید بگوییم که نسخه های Saga یا حماسه ای کم حجم تر هستند و همچنین داستان یک زمان کوتاه تر و مکان کوچکتری را ارایه می دهند.

استدیو Creative Assembly قبلا نیز چنین کاری را با انتشار بسته های الحاقی مانند Napoleon و همچنین Fall of the Samurai انجام داده است که البته هر دوی آن‌ها نقاط قوت فراوانی داشتند و مورد تحسین بسیاری از افراد نیز قرار گرفتند. حماسه قبلی Thrones of Britannia نام داشت و در ابتدا بسیار جدید قلمداد شد اما بعدا با مشکلات زیادی که برای خودش پیش آورد، کم کم از نظرها پنهان شد و حالا همگی انتظار دارند که با یک نسخه خوب مواجه باشیم.

در متنی که توسط استدیو منتشر شده است همچنین گزینه حل خودکار بازی نیز معرفی شده است و حالا می توان کاملا بازی را پیش بینی کرد. اگر هیچ کدام از سری بازی های Total War را بازی نکرده اید، باید بگوییم که می توانید با راهنمایی های ارایه شده پیروزی خود را تضمین کنید و کم کم از تصمیم گیری هایی که منجر به پیروزی می شوند یاد بگیرید.

خبرها حاکی از کار کردن روی یک DLC Pack جدید برای Warhammer 2 می دهند و همچنین ویژگی های جدیدی نیز قرار است برای نژادهای مختلف Warhammer اضافه شوند و می توانید از آن‌ها در نسخه اول بازی و همچنین Mortal Empires استفاده کنید. تیم توسعه بازی در حال کار روی یک عنوان جدید هستند و به نظر می رسد که Warhammer 3 تحت توسعه باشد.

گفتنی است که فاصله بین دو نسخه اول و دوم بازی تنها یک سال بود اما به نظر می رسد که فاصله بین انتشار نسخه سوم و دوم بیشتر باشد. نظر شما چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.