Forza Horizon 4
یحیی رحیمی

استدیو Turn 10 به صورت اتفاقی وجود بازی Forza Street را فاش کرد

یحیی رحیمی 14 اسفند 1397 بدون دیدگاه
895 بازدید

سری بازی های Forza یکی از بهترین شبیه سازی های اتومبیل رانی هستند و همچنین یکی از نقاط قوت کنسول های Microsoft. استدیوی Turn 10 مسئول توسعه این سری بازی هاست و واقعا کار بسیار خوبی را نیز در این زمینه پیش برده است. به تازگی اطلاعاتی از این استدیو فاش شده است که احتمالا جدیدترین بازی خودشان را فاش می کند.

این افشاگری توسط بررسی های Forza in Week منتشر شده است که هر هفته اتفاقات پیرامون این بازی را در یک پست جمع آوری و منتشر می کند. از این متن یک لینک به بخش آپدیت های بازی منتقل می شد که ما را به یک فایل غیر قابل دسترس از سرورهای اصلی می کشاند و همین جا بود که اسم یک بازی جدید قرار داشت. در این متن نوشته شده بود که:

توسعه یافته در همکاری با استدیوهای واقع در بریتانیا و Electric Square. بازی Forza Street از صفر به منظور پشتیبانی از قشر عمده کاربران ویندوز 10، سیستم عامل iOS و همچنین اندروید ساخته شده است.

ممکن است که این بازی سومین شاخه از این فرانچایز محبوب باشد و به دو شاخه موجود به نام های Motorsport و Horizon اضافه شود. همچنین کارگردان و سازنده استدیو Turn 10 به نام Chris Esaki در یک استریم ویدیویی گفته بود که امسال دیگر شاهد عرضه یک نسخه دیگر از بازی Forza نخواهیم بود و در نتیجه انتشار یک نسخه موبایل از بازی به نظر حتمی می رسد.

در آخر اما منبع افشاگری این نکته را بیان کرده است که وجود نام استدیو Electric Square ممکن است اشاره به بازی Miami Street داشته باشد که پارسال برای رایانه های شخصی منتشر شد. هر چند که توسعه دهندگان استدیو همیشه به دنبال انتشار یک بازی رایگان و با خرید درون بازی بوده اند و در نتیجه احتمال وجود نسخه موبایل Forza وجود دارد و باید منتظر صحبت های رسمی باشیم.

نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.