پارسی گیم

دانلود بازی Battlerite Royale برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1397 3 دیدگاه
10,208 بازدید

دانلود بازی Battlerite Royale برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Battlerite Royale

ژانر Battle Royale اخیراً سروصدای زیادی به پا کرده است و صنعت بازی‌های ویدیویی را با بازی‌هایی مانند Fortnite و PUBG درگیر خودکرده است. این ژانر آن‌قدر میان بازیکنان محبوب شده است که همه کمپانی‌ها تصمیم به انتشار یک نسخه از بازی خود در این سبک گرفته‌اند و حالا استدیو Stunlock Studios نیز Royale Battlerite را در همین سبک روانه بازار کرده است. Battlerite یک بازی رایگان و تیمی است که ما را به دنیایی جادویی باشخصیت‌های سحرآمیز می‌برد و حریفان سرسختی را مقابل ما قرار می‌دهد و دوام آوردن در این بازی یک چالش بزرگ است. همانند هر بازی Battle Royale دیگر از آسمان به زمین شوت خواهید شد و باید شروع به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف کنید و تا سر حد مرگ بجنگید و اگر شانس بیاورید می‌توانید در جمع زنده‌ها بمانید. این بازی با موتور رایگان یونیتی توسعه‌یافته است و همچنین برای ویندوز و Xbox One در سال 2017 روانه بازار شده است.

این بازی در دو نسخه منتشرشده است و نسخه اولیه آن تنها دارای نبردهای گروهی آنلاین یا به‌اصطلاح MOBA بود و حالا به لطف توسعه‌دهندگان شاهد اضافه شدن یک بخش بسیار جذاب به بازی هستیم. بازی با انتخاب چندین شخصیت از لیست کاراکترهای متنوع Battlerite شروع می‌شود و این شخصیت‌ها نیز در سه دسته هجومی، پشتیبان کننده و دفاعی قرار دارند و باید سبک بازی خود را با این شخصیت‌ها تطابق دهید. همچنین در بازی یک گزینه مشاهده نیز وجود دارد می‌توانید تنها بازی دیگران را نگاه کنید و از آن‌ها یاد بگیرید. پس‌ازآن است که در یک اتاق انتظار قرار خواهید گرفت و اینجاست که باید منتظر بمانید تا به نقشه اصلی منتقل شوید. هرکدام از بازیکنان دارای یک قابلیت خاص هستند و درصورتی‌که ضربه‌های پشت سر هم وارد شود نیز، یک قابلیت دیگر فعال می‌شود که پدر بازیکن روبه‌رو را درمی‌آورد.

در این بازی به‌جای هواپیما سوار پشت یک اژدها خواهید شد و همین شاید در ابتدا کمی مضحک باشد اما بعدها دیگر اهمیتی به آن نخواهید داد. تمام شخصیت‌ها بازی را بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی شروع می‌کنند و بعدازآن است که باید دست‌به‌کار شوید و آیتم‌های موردنیاز را جمع کنید و کم‌کم بازیکنان حریف را پیدا کنید و به جهنم بفرستید! باز کردن جعبه‌های داخل بازی به شما سکه خواهد داد و می‌توانید با استفاده از آن توانایی‌های خود را بهبود بخشید. نقشه بازی فوق‌العاده بزرگ و گسترده است و حتی چرخه‌های شب و روز نیز در آن گنجانده‌شده است و مطمئن باشید که اصلاً حوصله‌تان سر نخواهد رفت. Battlerite Royale شباهت‌هایی به سری بازی Dota دارد و دوربین بازی دقیقاً به همان شکل است و حس و حال Dota 2 را منتقل می‌کند.

Battlerite Royale موفق به دریافت امتیازات بسیار خوبی از منتقدان شده است و در بهترین زمان خودش دارای 45 هزار نفر بازیکن آنلاین بود. همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های خبری نیز Battlerite Royale را در لیست بهترین بازی‌های پلتفرم استیم قرار داده‌اند. Battlerite Royale ما را به دنیایی خیالی می‌برد که تنها کشتن و بقا مهم است و فکر کردن به چیز دیگری تنها به مرگ منجر خواهد شد. این بازی ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهد کرد و با توجه به گیم پلی مناسب و همچنین رایگان بودن آن، بازیکنان بسیاری را به خود جذب کرده است. همین‌الان سوار پشت اژدها شوید و به جهنمی‌ترین دنیایی که تابه‌حال دیده‌اید وارد شوید و تا سر حد مرگ بجنگید. شما همان قهرمانی هستید که Battleriete Royale ماه‌هاست منتظر پیوستنش به بازی است!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP or newer
Processor: Dual Core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Experience the battle royale thrill from above in Battlerite Royale, a top-down, skillshot-based Action MOBA game. Select one of several Champions, each with unique abilities and playstyles. Take to the island alone or bring a friend to loot for items, prepare for battle, and fight to survive as the Death Vortex closes in. Will you rise above the competition?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    alirezam

    مهمان

    سلام
    من این بازی رو دانلود و نصب کردم
    ولی وقتی اجرا میشه تو صفحه ی اولش گیر میکنه
    شاید آی پی ایران جواب نمیده
    خاهشا راهنمایی کنید.!!!!!!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام این بازی با رم ۳ و کارت گرافیک Gt12میخوره؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ااااااا در پاسخ به محمد

      مهمان

      نه