Apex Legends
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان Apex Legends از 50 میلیون نفر گذشت

یحیی رحیمی 14 اسفند 1397 بدون دیدگاه
695 بازدید

همین چند هفته پیش بود که از انتشار بازی Apex Legends برایتان گفتیم و این بازی موفق شد که در طول چند روز رکوردهای زیادی را جابه جا کند. دیروز اما استدیو Respawn Entertainment یک ماهگی این بازی را اعلام کرد و شاهد انتشار آمار جدیدی توسط کارگردان بازی بودیم و به نظر می رسد که این بازی چیزی به اسم توقف نمی شناسد و تعداد بازیکنانش هر روز در حال افزایش است.

در اولین ماه از انتشار رایگان Apex Legends شاهد رسیدن تعداد بازیکنان این شوتر جذاب به 50 میلیون نفر هستیم و این عدد جمع تمامی بازیکنانی است که در پلتفرم های مختلف به انجام بازی مشغول هستند. بزرگی این عدد زمانی مشخص می شود که آن را با بازی های رقیب خودش مقایسه کنیم و باید بگوییم که Fortnite رقیب سرسخت این بازی، موفق به جمع آوری این تعداد از بازیکنان در 4 ماه شده است و این نشان دهنده ثبت رکورد عجیبی توسط Respawn است.

کارگردان بازی اما در حساب توییتر خود از تمامی افرادی که به این بازی پیوسته اند تشکر کرد و گفته است که این افراد کار فوق العاده ای انجام داده اند و منتظر پاسخ و محتواهای جدید باشند. در کنار اعلام تعداد بازیکنان بازی، شاهد یک ویدیو کوتاه از Apex Legends بودیم که تمامی ماه پیش را در چند سکانس خلاصه کرده بود.

Apex Legends موفق به دریافت نقدهای بسیار مثبتی شد و بسیاری از افراد عاشق این بازی شدند و البته از انتشار یک دفعه ای بازی نیز نباید گذشت که تاثیر زیادی روی جذب بازیکن داشت. طبیعت تیمی بازی و البته اینکه هر کدام از بازیکنان دارای یک قابلیت مخصوص هستند به مزاق همه خوش آمده است و فعلا دنیا به Apex Legends و Respawn دروازه های اقبال را باز کرده است و پشت سر هم بازیکنان آن افزایش می یابد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.