راهنمای چالش های بازی Fortnite - فصل هشتم - هفته‌ی اول
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی اول

کیوان آمیرزاده 14 اسفند 1397 بدون دیدگاه
796 بازدید

با پایان یافتن چالش‌های Overtime، فصل هشتم بازی Fortnite رسماً آغاز شد که احتمالاً تعداد زیادی از بازیکنان، بتل‌پس این بازی را از طریق چالش‌های Overtime، دریافت کرده‌اند. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا چالش‌های هفته‌ی اول را با سرعت بیشتری کامل کنید.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

Fortnite

1- از 7 کمپ دزدان دریایی، دیدن کنید.

کافی است که به 7 مکان مشخص شده در عکس بروید تا این چالش برای شما جلو برود. با توجه به حذف شدن هواپیما در فصل جدید، کامل کردن این چالش در یک بازی، سخت است و بهتر است که در چند بازی مختلف به سراغ این مکان‌ها بروید. البته شما می‌توانید از ماشین موجود در بازی استفاده کنید تا در یک بازی به راحتی سراغ چندین مکان از 7 مکان مشخص شده بروید.

2- در مکان‌های Junk Junction یا Retail Row، 7 صندوق را باز کنید.

این چالش، چندین فصل است که در بازی حضور دارد و برای کامل کردن آن، صرفاً در این دو محیط فرود بیایید و سر جمع 7 صندوق را باز کنید. تفاوتی ندارد که چه تعداد صندوق را در چه مکانی باز می‌کنید و صرفاً باید تعداد صندوق‌هایی که در این دو محیط باز می‌کنید، جمعاً 7 عدد شود.

3- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: با استفاده از شاتگان و سلاح‌های انفجاری، در یک بازی به دشمنان آسیب برسانید).

این چالش جزو چالش‌های بسیار سخت چند وقت اخیر در بازی است که می‌تواند زمان زیادی برای کامل کردن ببرد. دقت داشته باشید که شما باید با استفاده از شاتگان و یک سلاح انفجاری، در یک بازی به دشمنان آسیب برسانید و از این رو سعی کنید تا هرگونه سلاح انفجاری که در بازی پیدا می‌کنید را بردارید. برای کامل کردن این چالش، ابتدا سعی کنید تا با سلاح انفجاری، زمانی که حواس دشمن به شما نیست به او آسیب وارد کنید و سپس با استفاده از شاتگان او را خلاص کنید. اگر مهارت بالایی در بازی ندارید، وارد یکی از مودهای LTM بازی شوید و از دور به دشمنی با شاتگان آسیب برسانید. سپس تمام خشاب‌های سلاح‌های انفجاری خود را به سمتی شلیک کنید که بازیکنان دشمن در آن تجمع کرده‌اند و می‌توانید مرحله‌ی اول این چالش را کامل کنید تا مرحله‌ی دوم برای شما نمایان شود.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- از صورت‌های بزرگ، دیدن کنید.

کافی است به سه مکان مشخص شده در عکس بروید تا این چالش کامل شود.

5- در 5 بازی مختلف، از Volcano Vent استفاده کنید.

Volcano Vent مکان‌هایی است که در کنار مناطق آتش‌فشانی قرار دارد و به صورت گودال‌های آب جوش، بخار با شدت زیادی از آن‌ها بیرون می‌زند. شما با رفتن روی این بخارها پرواز خواهید کرد و چالش شما پیشرفت می‌کند. در 5 بازی مختلف این حرکت را تکرار کنید (حتی در مکانی تکراری این چالش جلو می‌رود) تا چالش شما کامل شود.

Fortnite

6- با استفاده از سلاح‌های شاتگان، Assault Rifle و سلاح‌های انفجاری، بازیکنی را بکشید.

شما باید 3 بازیکن مختلف را با استفاده از 3 اسلحه‌ی گفته شده بکشید؛ یعنی با کشتن یک بازیکن با شاتگان، چالش شما یک عدد جلو خواهد رفت و با کشتن بازیکنی دیگر با Assault Rifle، چالش شما باز هم پیشرفت خواهد کرد و سپس با کشتن یک بازیکن دیگر با یک سلاح انفجاری، چالش شما به طور کامل به پایان می‌رسد. لازم نیست که 3 بازیکن را در یک بازی بکشید و لزومی ندارد که تمام آسیبی که به آن‌ها می‌رسانید، با سلاح‌های گفته شده باشد. سعی کنید این چالش را با چالش سوم به صورت ترکیبی جلو ببرید.

7- به ماشینی که بازیکن حریف در حال راندن آن است، آسیب برسانید (200 واحد).

سراغ مود Solo بروید و اگر بازیکنی سوار بر ماشین دیدید، شروع به شلیک به سمت ماشین کنید تا این چالش جلو رود. دقت کنید اگر اول بازیکن را نکشید و تمرکز خود را بر روی خراب کردن ماشین بگذارید. استفاده از سلاح‌های انفجاری می‌تواند این چالش را درجا برای شما کامل کند اما استفاده از Assault Rifle ها هم تأثیر بسیار بالایی دارد.

در نهایت به ستاره‌ی مخفی هفته‌ی اول می‌رسیم که در مکان Lazy Lagoon قرار دارد و مکان دقیق آن بر روی نقشه مشخص شده است. این ستاره پس از کامل کردن تمام چالش‌ها برای شما نمایان می‌شود.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.