resident_evil_2_mr_x
یحیی رحیمی

کارگردان Resident Evil 2: فکر نمی کردم شخصیت Mr. X چنین تاثیری روی طرفداران بگذارد!

یحیی رحیمی 13 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,375 بازدید

Resident Evil 2 با نسخه بازی سازی شده خود جانی دوباره گرفت و این بازی دوباره ثابت کرد که یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت بازی های ویدیویی است. نسخه بازسازی شده نقدهای بسیار خوب و مثبتی دریافت کرد و همچنین موفقیتش نیز با میزان فروش کسب شده تثبیت شده است.

یکی از جنبه های بازی که توجه بسیاری از بازیکنان را جذب کرده است، شخصیت عجیبی به نام Mr. X است که با آن کلاه جالب و همچنین شخصیت خشن و ساکتی که دارد مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفته است. این شخصیت را بارها در Resident Evil 2 مشاهده خواهید کرد. این آقای X مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است و حتی طرفداران باور دارند که او ترسناک ترین شخصیت موجود در تاریخ ژانر ترس است.

تصاویر و شوخی های زیادی نیز برای او درست شده است و Capcom هیچگاه فکرش را نمی کرد که این مرد ساکت چنین محبوبیتی کسب کند. اخیرا کارگردان بازی گفتگویی در مورد Resident Evil 2 داشته است و در مورد جنبه هایی از بازی صحبت کرده است و او هیچ گاه فکرش را نمی کرد که Mr. X این چنین محبوب شود. او در این مورد گفت:

المان هایی در مورد او مانند کلاهش وجود دارد که ما در مورد او به کار بردیم و دوست داشتیم که بازیکنان در مورد آن صحبت کنند اما باور نمی کردیم که طرفداران این چنین از این شخصیت منفی خوششان بیاید و این تیم توسعه بازی را بسیار خوشحال کرد. هیچ گاه قابل پیش بینی نیست که طرفداران از چه چیزی واقعا خوششان بیاید اما خیلی لذت بخش است وقتی می بینم که بازیکنان بعد از اتمام یک بازی از آن خوششان آمده است و همچنین چیزی برای صحبت و اشتراک با دوستانشان دارند.

امیدواریم که Capcom بالاخره سلیقه بازیکنان را درک کرده باشد و بتواند در بازسازی نسخه سوم بازی نیز همین میزان از خلاقیت و کیفیت را حفظ کند. Resident Evil 2 در حال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است و می توانید آن را به رایگان از پارسی گیم دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.