Call of Duty Modern Warfare 2
یحیی رحیمی

نسخه ریمستر شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در راه انتشار برای PS4!

یحیی رحیمی 12 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,075 بازدید

به تازگی خوره های اینترنت یک چیز جالب کشف کرده اند و با این حساب شاهد انتشار یک نسخه بازسازی شده از بازی محبوبی خواهیم بود. فردی موفق به پیدا کردن رده بندی PEGI یا رده بندی سنی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شده است و این نشان می دهد که نسخه بازسازی شده بازی در راه است و به زودی برای کاربران PS4 منتشر خواهد شد.

این اولین دفعه نیست که Activision یک نسخه ریمستر از بازی های کلاسیک خودش راهی بازار کرده است و سال 2016 نیز شاهد انتشار Call of Duty: Modern Warfare Remastered بودیم که البته این ماه یکی از بازی های رایگان سرویس PS Plus است و موفق به جذب دوباره بازیکنان و تکرار موفقیت اولیه خود با بخش داستانی و آنلاین شد.

به نظر می رسد که این نسخه ریمستر شده تنها دارای بخش داستانی است و خبری از بخش آنلاین نیست و سرورهای آنلاین بازی بار دیگر فعال نخواهند شد. با این وجود دیدن دوباره این بازی بسیار لذت بخش است و اگر به سال 2009 و زمان انتشار بازی برگردیم می توانیم ببینیم که این عنوان در زمان انتشار خودش گرد و غبار زیادی به پا کرده است و توسعه دهندگان واقعا سنگ تمام گذاشته بودند.

هیچ گونه صحبت رسمی در مورد Modern Warfare Remaster وجود ندارد و ما تنها به یک سری گمانه زنی دلخوش هستیم. همچنین شایعات پیرامون نسخه جدید بازی Call of Duty نیز بالا گرفته است و بسیاری باور دارند که Modern Warfare 4 در راه است و اگر این طور باشد، تجربه نسخه دوم بازی می تواند ذهن بازیکنان را برای نسخه جدید آماده کند. نظر شما چیست؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.