یحیی رحیمی

موتور گرافیکی جدید Halo Infinite بزرگترین سرمایه گذاری استدیو بازی تا به حال است

یحیی رحیمی 11 اسفند 1397 بدون دیدگاه
734 بازدید

اطلاعات زیادی از بازی Halo infinite در دسترس نیست و شاید بزرگ ترین چیزی که در مورد بازی می دانیم این است که موتور گرافیکی جدیدی در این بازی به کار گرفته خواهد شد و اسم آن نیز Slipsapce خواهد بود. این موضوع توسط اولین تریلر منتشر شده از بازی در کنفرانس E3 مایکروسافت مشخص شد.

Bonnie Ross در مصاحبه جدیدی که با وب سایت IGN داشته است در مورد این موتور جدید بیشتر صحبت کرده است و دلیل اینکه چرا این موتور باعث تبدیل کردن Halo Infinite به یکی از بزرگ ترین بازی های موجود خواهد شد حرف زده است. او گفته است که موتور قبلی به استدیو اجازه می داد که چرخه سه یا چهار ساله از آن بگیرند اما کار کردن با آن نیز بسیار سخت بوده است. او در این مورد گفت:

bonnie_rossما تلاش زیادی در مورد Halo 4 و موتور آن و جلوه های بصری به خرج دادیم. من فکر می کنم بازی به اندازه کافی برای اینکه روی آخرین نسل و آخرین سال این پلتفرم باشد خوب به نظر می رسد.

بعد از تکمیل Halo 4 بود که Ross تصمیم گرفت در Halo 5 ابزارهای توسعه را تغییر دهد و روند کار را آسان تر کند. این اتفاق هیچ گاه نیافتد و دقیقا قبل از Halo Infinite بود که تصمیم برای ساخت موتور جدید گرفتته شد و دلیل آن نیز نه تنها به دلیل آسان کردن کار توسعه دهنده گان بلکه برای کشاندن افق های Halo به دوردست ها بود. او در ادامه گفت:

با معرفی موتور Slipspace در سال گذشته، ما کمی از بازه زمانی خودمان عقب افتادیم و این کار تماما برای این بود که ما پلتفرمی برای آینده Halo ساخته باشیم. در نتیجه سرمایه گذاری بزرگی انجام شد و این بار بزرگ ترین سرمایه گذاری بود که انجام داده ایم. موتور قبلی فکر کنم 18 یا 19 سال عمر دارد؟ در نتیجه وقتی به این فکر می کنیم که امروز کجا قرار داریم، به این نتیجه رسیدیم که باید بازسازی انجام شود و من به کاری که انجام دادیم افتخار می کنم اما کار زیادی نیز برده است.

توسعه موتور Slipspace همان چیزی بود که سری بازی های Halo برای مدت زیادی به آن نیاز داشت. امیدواریم که E3 امسال شاهد یک ویدیو گیم پلی از بازی باشیم و جزئیات بیشتری از بازی دریافت کنیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.