Resident Evil 2
یحیی رحیمی

بیش از 90 میلیون نسخه از سری Resident Evil به فروش رفته است

یحیی رحیمی 8 اسفند 1397 بدون دیدگاه
865 بازدید

Resident Evil چندسال تیره و تار را سپری کرد و انتشار Resident Evil 7 و همچنین نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 باعث جان تازه ای به این سری شد و موفقیت زیادی عاید Capcom کرد. این بازی موفق به فروش بالاتر از 90 میلیون نسخه به صورت جهانی شده است.

به تازگی اعلام شده است که چندین نسخه از بازی قرار است برای کنسول Switch منتشر شود. در نتیجه شاهد انتشار Resident Evil 0، Resident Evil Remake و Resident Evil 4 برای نینتندو Switch در ماه می میلادی هستیم. Capcom همچنین از فروش بسیار بالای بازی خبر داده است و این سری از سال 1996 تا به حال حدود 90 میلیون نسخه از خود را به فروش رسانده است.

این عدد برای یک سری بازی فوق العاده است و البته باید این را در نظر داشته باشید که بازی های ژانر ترس هیچ گاه موفق به تکرار موفقیت خود در نسخه های بعدی نشده اند. انتشار Resident Evil 2 Remake ما را دوباره به شهر Raccoon برد و تمام آن ترس و وحشت را دوباره تجربه کردیم. باید بگوییم که این بازی نیز تا به حال موفق به فروش چهار میلیون نسخه شده است و در نتیجه رکورد جدیدی توسط این بازی به ثبت رسیده است.

استدیو بازی همچنین قول انتشار DLC های مختلف برای بازی را داده است و در نتیجه این رقم به طور قطع بالاتر نیز خواهد رفت. اخیرا نیز جزئیات آپدیت Ghost Survivors نیز منتشر شده است و مشخص است که Capcom می خواهد تعداد فروش نسخه های خود را در ماه های آینده بالا ببرد. Resident Evil 2 در حال حاضر برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است و همین الان می توانید آن را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

نظر شما در مورد سری بازی های Resident Evil چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.