یحیی رحیمی

ریز و درشت آپدیت 26 بازی PUBG: از ماشینهای جدید تا برگشت Flare Gun

یحیی رحیمی 8 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,030 بازدید

بالاخره بعد از مدتی آپدیت جدید و شماره 26 بازی PUBG منتشر شد و این آپدیت شاید یکی از بزرگترین های منتشر شده تا به حال باشد. با انتشار پچ 26 بازی شاهد اضافه شدن دو ماشین جدید برای نقشه Vikendi هستیم و همچنین عملکرد ادیتور بازپخش نیز بهبود یافته است و البته شاهد بازگشت Flare Gun هستیم که به عنوان یک تاراج نادر به شمار می رود.

اولین تغییر بزرگ اضافه شدن خودرو Zima به نقشه Vikendi است و البته هنوز هم آنچنان که باید روی برف خود راه نمی رود اما نسبت به خودروهای دیگر قدرت مانور بالاتری دارد و البته در مبارزه نیز دوام بیشتری دارد. دیگر وسیله نقلیه اما Snowbike است که یک موتورسیکلت برفی است و قبلا نیز در آپدیت منتشر شده برای موبایل شاهد آن بودیم.

اما آیتم جدیدی که اضافه شده است، Flare Gun است و به عنوان کالاهای نادر در نظر گرفته شده است. شاید تنها بتوانید این تفنگ را در آن جعبه قرمزی که فرود می آید پیدا کنید. گفتنی است که سرعت پرشدن خشاب این تفنگ در نقشه های مختلف متفاوت خواهد بود. در آپدیت جدید شاهد Survivor Pass نقشه Vikendi نیز هستیم که تا 12 مارس میلادی قادر به دریافت جوایز و آیتم های خاص آن هستید.

همچنین فصل دوم بازی قرار بود که اواخر فوریه به پایان برسد اما به نظر می رسد که تا 19 مارس تمدید شده است و به بازیکنان برای دریافت جوایز و پیش بردن مراحل فرصت بیشتری داده شده است. یکی از تغییرات بزرگ این آپدیت، تنظیم نرخ شلیک بر اساس فریم ریت بازی است و این قابلیت فعلا در حالت آزمایشی است و از آپدیت بعدی به PUBG راه خواهد یافت. همچنین اصلاحاتی در زمینه تایر خودروها و دوربین تفنگ ها انجام گرفته است.

در مورد رابط کاربری می توان گفت که هنگام پیش نمایش آیتمی که در حال خرید آن هستید، دوربین روی آن قسمت بدن زوم می شود و می توانید این آیتم ها را شکیل تر ببینید. همچنین می توانید زمان سپری شده از بازی را نیز ببینید. در مورد ادیتور بازپخش باید گفت که می توانید چندین بازپخش را در یک فایل ذخیره کنید و قابلیت حذف همه نیز برای پاک کردن تمام قاب های به کار گرفته شده اضافه شده است.

PUBG

رابط کاربری این بخش بهبود یافته است و می توانید فیلترهای مختلفی نیز روی ویدیو خود به کار ببرید. سرعت بارگذاری بازی بهبود یافته است و همچنین فریم ریت نیز حالا پایدارتر است. در ادامه نیز باگ های زیادی از PUBG برطرف شده است و در کل آپدیت حجیمی را شاهد هستیم و باید حدود 12.4 گیگابایت از حجم دانلود خود را کنار بگذارید.

منبع: PUBG

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.