overkill's the walking dead
یحیی رحیمی

انتشار Overkill’s The Walking Dead برای کنسول ها متوقف شد: پشتیبانی PC به زودی پایان می یابد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1397 بدون دیدگاه
779 بازدید

چندین سال بود که بازی Overkill’s The Walking Dead توسط استدیو Overkill Software در حال ساخت بود و بالاخره ماه نوامبر گذشته شاهد انتشار آن بودیم و البته عرضه بازی بیشتر برای خواباندن انتقادات و انتظارهای بازیکنان بود. در نتیجه پشتیبانی از بازی در هاله ای از ابهام بود و حتی مشخص نبود که چه زمانی بازی برای کنسول های نسل هشتم منتشر خواهد شد و به نظر می رسد که همه آن آرزوها دستخوش باد شده است و خبرهای خوبی برای طرفداران نداریم.

در بیانیه ای که توسط Skybound Entertainment منتشر شده است، به نظر می رسد قرارداد این کمپانی با Starbreeze Studios به پایان رسیده است و در نتیجه تمامی تلاش های انجام گرفته برای Overkill’s The Walking Dead متوقف خواهد شد. دیگر نسخه کنسول بازی منتشر نخواهد شد و البته پشتیبانی از نسخه PC نیز در آینده متوقف خواهد شد.

Skybound گفته است که تمام تلاش خود را برای کار با Starbreeze به کار بسته است و می خواسته است که مشکلات موجود را حل کند. استدیو در ادامه گفته است که Overkill’s The Walking Dead با استانداردهای آن‌ها مطابق نبوده است و آن کیفیت ممکن را ارایه نداده است و به همین دلیل قرارداد خود را با استدیو سازنده لغو کرده است.

به نظر می رسد که روند توسعه و پشتیبانی بازی به پایان رسیده است و ناشر بازی نیز قول داده است که با کیفیت ترین بازی ها را ارایه دهد و شاید به دنبال یک فرانچایز دیگر از سری The Walking Dead برای حفظ رضایت طرفداران استدیو بپردازد.

Overkill’s The Walking Dead از همان روز اول پر از مشکل بود و حتی روند توسعه آن نیز به خوبی صورت نگرفت و بارها شاهد به تاخیر انداختن بازی توسط توسعه دهندگان بودیم. هنگام انتشار بازی نیز نقدهای منفی دریافت کردیم و همین ناشر بازی را از ادامه کار با استدیو سرد کرد. اگر از کاربران PS4 هستید و قبلا نسخه کنسول آن را پیش خرید کرده اید، باید بگوییم که وجه پرداختی به حساب شما برخواهد گشت.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.