یحیی رحیمی

احتمالا سرویس Xbox Game Pass در دسترس کاربران Nintendo Switch نیز قرار داده شود

یحیی رحیمی 6 اسفند 1397 بدون دیدگاه
649 بازدید

نینتندو و مایکروسافت اخیرا روی پروژه های متفاوتی همراه یکدیگر کار کرده اند و به عنوان نمونه سروس محبوب Xbox Live به زودی در دسترس کاربران نینتندو نیز قرار خواهد گرفت. جدیدا اما شایعات بیشتری از همکاری این دو غول فناوری شنیده می شود و به نظر می رسد که سرویس Xbox Game Pass نیز به زودی در دسترس کاربران Nintendo Switch قرار گیرد.

این خبر توسط Direct Feed Games منتشر شده است و این وب سایت قبلا نیز شایعات درستی در مورد همکاری مایکروسافت و نینتندو منتشر کرده بود و حالا خبر از انتشار Xbox Game Pass برای Switch دارد. با این حال کنسول Switch قادر به استریم بازی های قدرتمندتری خواهد شد و همه اینها به لطف تصمیمات گرفته شده توسط سران نینتندو است.

این خبر در ادامه می گوید که مایکروسافت علاوه بر Game Pass به دنبال انتشار چندین بازی خود روی کنسول نینتندو نیز هست و یکی از اسم هایی که به طور انحصاری روی آن تاکید شده است؛ Ori and the Blind Forest بوده است که البته یک بازی انحصاری نچندان محبوب مایکروسافت است که البته در کتابخانه بازی های نینتندو به خوبی جا می گیرد.

مایکروسافت همیشه دنبال کشاندن سرویس های خود به پلتفرم های دیگر بوده است و حتی Phil Spencer اخیرا گفته است که می خواهد Game Pass را روی تمام پلتفرم ها و حتی PC و Mobile نیز منتشر کند. شاید انتشار Game Pass برای کنسول Switch به اندازه انتشار Xbox Live برای این کنسول عجیب نباشد. نینتندو و مایکروسافت اخیرا همکاری جدی با هم داشته اند و Xbox نیز به دنبال بازی های فراپلفترم است که البته سونی چندان علاقه ای به آن‌ها ندارد.

در واکنش به این شایعه، معاون Xbox یک تصویر از معنی واژه شایعه در دیکشنری منتشر کرده است و گفته است که این شایعه است که من تنها بازی های PC را بازی می کنم! معلوم نیست که منظور او چیست و هر چه که باشد احتمال انتشار Xbox Game Pass برای کنسول Switch بسیار بالاست و باید دید که چه زمانی این اتفاق می افتد. دیروز بود که شایعاتی در مورد زمان عرضه و معرفی نسل بعدی Xbox شنیدیم که خواندن آن را از دست ندهید.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.