دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC,دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Warhammer 40000 Regicide
دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC,دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Warhammer 40000 Regicide پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1395 بدون دیدگاه
16,183 بازدید

دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای کامپیوتر

Warhammer 40,000: Regicide یک بازی اکشن و استراتژیکی در سبک جنگ ها و ربات های ماشینی است که در سال 2015 توسط شرکت Hammerfall Publishing ساخته شده و توسط همین شرکت هم انتشار جهانی شده است. داستان زماني جالب تر ميشود از آنجایی که اين عنوان فقط در انحصار PC  و جديدا براي اسمارتفون هاي اندرويدي و همچنين سيستم عامل iOS منتشر شده است. Warhammer عنوانی بسیار زیبا با سبک turn Based میباشد که شما در آن میبایست از سربازان ماشینی خود محافظت کنید و در عین حال به فکر شکست دشمن باشید. هر تیم قابلیت ها و عوامل دفاعی مختلفی برای از پا دراوردن دشمن دارد. گرافیک زیبا با جزئیات خیره کننده و گیم پلی سرگرم کننده و در عین حال جذاب باعث شده که این بازی شهرت زیادی پیدا کند. این بازی دارای دو حالت Single Player و Campaign میباشد که در قسمت تک نفره شما میتوانید بازی را به پایان برسانید و اسلحه ها و مپ های جدیدی را ازاد کنید. همچنین میتوتنید با بازی در قسمت Challenge توانایی های خود را محک بزنید.

چندین انيمشن از اين عنوان جذاب نیز ساخته شده است و خبرها حاكي از اين است كه فيلمی تحت همين عنوان در دست ساخت خواهد بود. پس بايد منتظر ماند و ديد كه اين خبر حقيقت دارد يا با شايعه اي طرف بوده ايم. نسخه موبايل اين بازي داراي ويژگي هايي از جمله حالت چند نفره، حساب كاربري يكپارچه، طرح بندي زمين هاي نبرد جديد و توانايي هاي منحصر به فرد براي 2 حزب Space Marine و Ork است. همچنين اين بازي علاقه زيادي براي تبديل كردن خود به شطرنج نشان داده و در مجموع داراي دو Mod ميباشد كه عبارتند از: Regicide و Classic كه هر دو داراي بخش تك نفره و چند نفره هستند.

علاوه بر این در مود Regicide شما در يك ميدان نبرد هشت در هشت كه قبلا هم گفته شده بود به مانند شطرنج به وقوع ميپيوندد و دو حزب با تكيه بر استراتژي ها و قدرت هاي خود به نبرد با يكديگر ميبردازند و در مود Classic دقيقا قوانين شطرنج پا برجا بوده و دو حزب بايد باهم مبارزه كنند. اين بازي شايد بعد از مدتي دل شما را بزند اما ارزش يك بار بازي كردن را داراست و مطمئناً لذت خواهيد برد اما نه براي مدتي طولاني. شايد بتوان گفت اين بازي دنباله اي نه چندان موفق از سري بازي هاي Warhammer 40,000 ميباشد كه نتوانست محبوبيت لازم را به دست اورد. قيمت اين بازي بر روي استور ٦دلار است.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: 2.4 GHz Dual Core (2.4 GHZ)
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Broadband Internet Connection required for Multiplayer and User Account functionality. A Warhammer 40,000: Regicide User Account is required to use the game’s online services. The game’s single player Skirmish mode is playable in offline mode.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.