Halo Infinite
یحیی رحیمی

احتمال وجود المان های نقش آفرینی در Halo Infinite: کنترل داستان در دست بازیکن

یحیی رحیمی 5 اسفند 1397 بدون دیدگاه
621 بازدید

تمام بازی های امروز به نوع یک بازی نقش آفرینی یا RPG هستند. شاید بارزترین نشانه های ورود به سبک نقش آفرینی را بتوان در بازی هایی مانند Assassin’s Creed یا God of War یافت که به خوبی المان های RPG را به بازی خود اضافه کرده اند. حالا صحبت از اضافه شدن این سبک به Halo Infinite به گوش می خورد و به نظر بازی می خواهد عمق بیشتری نسبت به نسل های پیشین پیدا کند.

اخیرا گزارشی منتشر شده است که شایعات زیادی پیرامون کمپانی مایکروسافت بیان می کند و به نظر می رسد که داستان Halo Inifnite به شیوه ای باشد که بازیکن بتواند آن را به سلیقه خود پیش ببرد. این آغاز اضافه شدن المان های RPG به سری Halo است و با توجه به استفاده از موتور گرافیکی جدیدی به نام Slipspace Engine، این امکان فراهم شده است.

اگر Halo Infinite یک بازی درجه یک یا به اصطلاح سه A با المان های نقش آفرینی باشد، در نتیجه دارای مکانیک ساخت و ساز و به دست آوردن آیتم از سطح دنیای بازی و تبدیل آن به آیتم های دیگر نیز خواهد بود که اخیرا در بازی های بزرگ بسیار مشاهده شده است. اخیرا نیز صحبت های دیگری در مورد Halo Infinite توسط خود استدیو بازی منتشر شده است و به نظر می رسد که توسعه بازی به دلیل ایجاد ابزار و فناوری های لازم برای ساخت بازی بیشتر طول بکشد و همچنین استدیو بازی نمی خواهد که اشتباهات Halo 4 و 5 را تکرار کند.

استدیو 343 Industries چیز دیگری در مورد Halo Infinite بیان نکرده است و تنها شاهد معرفی اجمالی آن در E3 2018 بودیم و البته می دانیم که همه چیز حول شخصیت Master Chief بنا شده است. همیچنین گزارش هایی از معرفی Xbox بعدی در کنفرانس E3 امسال شنیده می شود و احتمالا Halo Infinite نیز از اولین بازی های این کنسول قدرتمند باشد.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.