پارسی گیم

دانلود بازی CrossFire: Legends برای اندروید

پارسی گیم 18 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,332 بازدید

دانلود بازی CrossFire: Legends برای اندروید

مدتی ست که در سبک اکشن شاهد عناوین متنوع و جذابی هستیم که می توان گفت کاربران را در جهانی نیمه آزاد به چالش کشیده و آن‌ها را برای رسیدن به پیروزی با یکدیگر روبه رو و درگیر می کنند. این ژانر بازی ها به شکل آنلاین توسعه داده می شوند و افراد مختلف را از سراسر جهان گرد می آورند تا در نقشه ای شگفت انگیز که محیط آن از گرافیک و جزئیات مطلوبی بهره مند است، رقابتی هیجان انگیز را داشته باشند. می توان بازی جدید CrossFire: Legends را به عنوان یک از موفق ترین گیم پلی های موجود در این حال و هوا دانست که به صورت fsp توسعه داده شده است و می تواند با ویژگی های مناسب مهارت ها را به چالش بکشاند.

رقابتی آنلاین با حالت‌های متفاوت

عنوان شگفت انگیز CrossFire: Legends که به صورت آنلاین توسعه یافته و دارای صحنه های فوق العاده اکشن است، با حالت های متنوعی همراه شده تا همه سلیقه ای را در بر گیرد و کسی به دلیل دوست نداشتن گیم پلی آن را ترک نکند. اولین حالت، جهش یافته نام گرفته که در ابتدای بازی، همه بازیکنان به صورت تصادفی به دو گروه تقسیم می شوند: انسان و موجودات جهش یافته. انسان ها باید از سلاح های خود برای کشتن موجودات جهش یافته استفاده کنند؛ موجودات جهش یافته نیاز به حمله و آلوده کردن انسان ها دارند. نبرد گونه ها اکنون شروع می شود، آیا آماده مبارزه هستید!

حالت بعدی TDM نام گرفته که در آنبرای کسب پیروزی باید در زمانی محدود تعداد بیشتری از دشمنان را از بین برده و بکشید، بیشتر طرفداران بازی های اول شخص هاردکور پذیرای این حالت هستند. در کل باید گفت که این حالت بازی ساده اما هیجان انگیز بوده و باعث جوشیدن خون خواهد شد!

حالت BR، چالشی شگفت انگیز را پیش رویتان ظاهر خواهد کرد، آخرین مرد ایستاده در حالت نبرد سلطنتی پیروز رقابت ها خواهد شد! بازیکنان می توانند برای پیوستن به مسابقات در حالت انفرادی، دو نفره یا تیمی انتخاب هایی داشته باشند و یک مسابقه شامل چتربازی، فرار از طوفان شن، جستجو برای منابع، شکست دادن دشمنان و مبارزه برای تبدیل شدن به آخرین فرد / تیم را تجربه کنند. بیشتر حالت ها، نقشه ها و موارد اضافه شده ماهانه را در پی خواهد داشت. اکنون وقت آن است که با دوستانتان نبرد کنید و تبدیل به افسانه ای در ذهن آن‌ها شوید.

ویژگی های کلیدی بازی  CrossFire: Legends

  1. بازی به صورت انفرادی / تیمی و در کل آنلاین
  2. حالت های مختلف برای سرگرم شدن
  3. نقشه های متنوع و شگفت انگیز
  4. نبرد برای تبدیل شدن به آخرین فرد مبارزه
  5. بروزرسانی های منظم برای محتوای جدید
  6. محیطی کاملاً جذاب و با جزئیات مناسب

بازی CrossFire: Legends هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Garena Free Fire MAX و Rules of Survival را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی CrossFire: Legends برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

CrossFire Legends
CrossFire: Legends
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Tencent Games
  • سبک : اکشن
  • نسخه : 1.0.11.11
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 720 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

نکته : بازی به صورت آنلاین توسعه یافته، بر همین اساس برای اجرا و ادامه نیاز به اینترنت خواهید داشت

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk و فایل زیپ دیتا اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید
  2. فایل زیپ دیتا را از حالت فشرده خارج ساخته تا به پوشه com.tencent.tmgp.cfmnac دسترسی داشته باشید. سپس همین پوشه را در مسیر Android/Obb قرار دهید.
  3. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.