پارسی گیم

دانلود بازی SMITE برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 12 دیدگاه
17,085 بازدید

دانلود بازی SMITE برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی SMITE

SMITE یک بازی Free to Play در یک MOBA است که شما می‌توانید رایگان آن را در استیم تجربه کنید. Smite یک تفاوت بسیار بزرگ با دیگر بازی‌های MOBA دارد و آن هم این است که دوربین بازی به جایی اینکه از بالا باشد، به صورت سوم شخص است. فرض کنید بازی‌هایی مثل DOTA یا League of Legends را به صورت سوم شخص تجربه کنید و نتیجه‌ی آن بازی SMITE می‌شود. تفاوت زاویه‌ی دوربین باعث شده است تا این بازی به کلی با دیگر بازی‌های MOBA متفاوت باشد که تجربه‌ای کاملاً جدید و جالب را می‌تواند حتی به اشخاصی که این سبک را دوست ندارند ارائه دهد. این بازی توسط Titan Forge Games توسعه یافته و Hi-Rez Studios آن را روانه‌ی بازار کرده است.

قهرمانان بازی در SMITE، خدایان مختلف از دنیا‌های متفاوت هستند و برای مثال خدایانی مانند ثور و زئوس در بازی وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. تعداد زیادی از خدایانی که در بازی وجود دارند، خدایان اسکاندیناوی، یونانی، مصری و شرقی هستند که توسط بازیکنان شناخته‌شده‌تر هستند. همانند دیگر بازی‌های MOBA، در این بازی نیز سه Lane وجود دارد که هدف شما نابود کردن Core اصلی تیم مقابل است. آیتم‌ها در این بازی نیز وجود دارند اما پیچیدگی و گستردگی آن به اندازه‌ی DOTA نیست که باعث می‌شود تازه واردان به این سبک نیز زده نشوند و بتوانند تجربه‌ای لذت بخش داشته باشند. سوم شخص شدن بازی، تاثیرات بسیار زیادی روی گیم‌پلی بازی دارد، برای مثال تشخیص دادن برد توانایی‌ها و ضربات معمولی، سخت‌تر از بازی‌های MOBA های دیگر است و پیدا کردن دشمن دلخواه و هدف گرفتن او در مبارزات شلوغ، سخت‌تر است. شبیخون زدن در این بازی نیز آسان‌تر است چراکه دشمنان دیدی نسبت به پشت سر خود ندارند و اگر این بازی را همانند دیگر بازی‌ها سوم شخص بازی کنید و مدام حواستان به پشت سرتان نباشد، زیاد کشته خواهید شد. این مشکلات در دیگر بازی‌های MOBA نیست که باعث می‌شود تعداد زیادی از بازیکنانی که طرفدار بازی‌های MOBA هستند، نتوانند لذت کافی را از این بازی ببرند. مودهای بیشتری در این بازی نسبت به دیگر بازی‌های MOBA وجود دارد که تنوع بالایی به گیم‌پلی بازی می‌دهد.

اگر از اشخاصی هستید که تا به حال هیچ بازی در این سبک نرفتید یا از این سبک خوشتان نمی‌آید، SMITE تجربه‌ای متفاوت را به شما ارائه می‌دهد که بازیکنان تازه وارد در این سبک را بیشتر به خود جذب می‌کند. سه بعدی بودن این بازی نیز باعث می‌شود تا نسبت به دیگر بازی‌های این سبک متفاوت باشد و ارزش یک بار تجربه را داشته باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit or newer
Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800 GT
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8/10 64-bit (latest Service Pack)
Processor: Intel Core i5 or AMD Phenom II X3, 2.8 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7950
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Smite is a free-to-play, third-person multiplayer online battle arena (MOBA) video game developed and published by Hi-Rez Studios for Microsoft Windows, macOS, PlayStation 4, Nintendo Switch, and Xbox One. In Smite, players control a god, goddess, or other mythological figure and take part in team based combat, using abilities and tactics against other player-controlled gods and non-player-controlled minions. The game has multiple player versus player modes, many playable characters, and has a successful esports scene with multiple tournaments, including the annual Smite World Championship which has a million dollar prize pool.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 33.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 12 دیدگاه
  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    سلام میشه این بازی رو افلاین هم انجام داد؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر محمد

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    dipper

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی مثل پابجی و ایناست؟یعنی داستانی نیست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Reza

    مهمان

    سلام خسته نباشید. رو کارت گرافیک nvidia nvs 4200 نصب می شه؟ یا رو intel HD 3000؟
    کلا در زمینه قطعات و اینا هیچی نمی فهمم. ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Reza

      پشتیبانی

      سلام
      استفاده از گرافیک آنبورد برای اجرای بازی ها اصلا پیشنهاد نمیشود

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    تویlog in گیر میکنه دو ساعتهمینطور تو log inلطفا بگید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    با سلام خدمت کارکنان سایت پارسی گیم در این بازی پارت چهارم مشکل کلانیت داره لطفا درست کنید سپاس ??

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابوالفضل

      دبیر محتوا

      سلام دوست عزیز
      لینک ها تست شد و سالم هستند. از خاموش بودن نرم افزار های تغییر IP خود مطمئن باشید

  • Avatar

    hamid

    مهمان

    خوب الان باید برم تو کدوم سایت دانلودش کنم یعنی این 12.5 گیگ ئانلود کردم کشکه???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به hamid

      پشتیبانی

      عین این متن در صفحه دانلود بازی وجود داشت
      توجه: توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید

    • Avatar

      . در پاسخ به hamid

      مهمان

      سلام تو بخش راهنما و توضیحات نوشته باید چیکار کنید

  • Avatar

    Abolfazl

    مهمان

    سلام من این بازیو نصب کردم موقعی که میرم تو بازی انگار اصلا Log in نمیشه دو ساعته فقط نوشته Loging in لطفا کمکم کنید

    پاسخ دهید