پارسی گیم

دانلود بازی Anthem برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 2 اسفند 1397 14 دیدگاه
5,295 بازدید

دانلود بازی Anthem برای پلی استیشن 4

دیگر کم‌کم زمان بازی‌های کلاسیک و داستانی به پایان رسیده است و عصر جدیدی در دنیای بازی‌های ویدیویی شروع شده است. شاید بسیاری از بازی‌های آنلاین خوششان نیاید اما این چیزی است که توسعه‌دهندگان ما را سمت آن کشیده‌اند و باید با آن کنار بیاییم. کمپانی EA مدت‌هاست که علاقه زیادی به بازی‌های آنلاین با خرید درون بازی دارد و Anthem نیز یکی دیگر از این بازی‌ها است. Anthem یک شوتر فوق العاده جذاب است که ما را به دنیایی خیالی و فرضی می برد. بازی چنان داستان خاصی ندارد و همه چیز بر پایه مبارزه طراحی شده است. بازی شما را وادار به بازگشایی معابدی در سراسر نقشه می کند و سپس مأموریت‌ها امان از شما خواهند برید و اینجاست که تنها سلاح به دست گرفتن و کشتن دشمنان برای شما می‌ماند. گرافیک بازی واقعاً خیره‌کننده است و مشخص است که چقدر برای طراحی بازی تلاش شده است. Anthem توسط استدیو BioWare توسعه‌یافته است و Electronic Arts نیز آن را برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار کرده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Anthem

راهنمای قدم به قدم بازی Anthem

بازی Anthem توسط استدیو BioWare ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Anthem با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Anthem

در ابتدای شروع مراحل شما به طور خودکار به بازیکنان دیگری متصل خواهید شد و به صورت تیمی چهارنفره به سمت اهداف خود پرواز خواهید کرد. نقشه بازی بسیار گسترده و عظیم است و می‌توانید ساعت‌ها در آن گشت بزند و آیتم‌های مورد نیاز برای ارتقای سلاح‌های خود را پیدا کنید. البته باید دقت داشته باشید که این بازی کاملاً تیمی است و اگر از تیم خود فاصله بگیرید، دوباره به نزدیک آن‌ها منتقل خواهید شد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های Anthem، لباس‌های خاصی به نام Javelin است که با پوشیدن آن‌ها قابلیت‌های عجیب‌وغریبی دریافت خواهید کرد و مثلاً یکی از آن‌ها سرعت شما را بالا می‌برد و دیگری طوری طراحی شده است که انگار یک تانک را به تن کرده‌اید. یکی از قابلیت‌های جذاب بازی این است که اگر کشته شوید، یکی از هم‌تیمی‌هایتان می‌تواند شما را به بازی بازگرداند و البته اگر کسی به شما کمک نکند، باید تا آخر مرحله به بازی بازیکن هم‌تیمی‌تان از دوربین او خیره شوید.

هنگامی که با لباس مخصوص خود در کنار آبشاری پرواز می‌کنید می‌توانید دقت طراحی فوق‌العاده Anthem را ببینید و واقعاً در هیچ عنوان دیگری چنین گرافیکی مشاهده نمی‌شود. بازی به شما اجازه حرکات 360 درجه را می‌دهد و این هیجانی که دقیقه‌به‌دقیقه به بازیکن وارد می‌شود بسیار جالب است. همه چیز به جمع‌آوری آیتم و Loot بر می‌گردد و باید زمان زیادی را صرف ارتقا سلاح‌های خود کنید وگرنه شانسی برای زنده ماندن نخواهید داشت. Anthem مبارزات نفس‌گیری را به بازیکن ارائه می‌دهد و واقعاً نفس از شما خواهد برید. اگر به دنبال یک بازی آنلاین و تیمی هستید که بتوانید ماه‌ها و ماه‌ها آن را بازی کنید و هر بار محتواهای بیشتری در دسترس شما قرار گیرد، Anthem انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. همین الان Javelin خود را به تن کنید و سلاح خود را آماده جنگی تمام‌عیار کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Anthem is an online multiplayer action role-playing video game being developed by BioWare and published by Electronic Arts. The game is slated for a worldwide release for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One on February 22, 2019. Players will assume the role of a Freelancer, one of a group of people who leave their civilization to explore the surrounding landscape. Anthem combines third-person shooter and action role-playing game elements in a “contiguous open world” shared with up to three other players in which they take the role of a Freelancer donning fully customizable exosuits called Javelins. These suits can be customized to have various unique weapons and superhuman abilities. Two classes of Javelins were shown during Anthem’s presentation at Microsoft’s E3 2017 Conference: the Ranger, which is an all-around and balanced Javelin, and the Colossus, which is a larger and more heavily armored Javelin made to fill in more of a tanking role. Other Javelins include the Storm, which uses powerful technology to unleash the “rage of the hymn” while floating effortlessly in the air, and the Interceptor, which is focused on close-quarter combat and can move quickly into and out of combat.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 31 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    سارا

    مهمان

    از کجا میتونم بفهمم بازی ک از پلی استور گرفتم ریجن ۱ هست یا ۲ ک دیتای مربوطه شو دانلود کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    برای pc چی شد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      بزودی قرار می گیره.

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    چرا برای pc داخل سایت نیست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      بزودی قرار می گیره.

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    بازی انلاینه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام این بازی Free To Play هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام بازی کاملا انلاینه؟ یعنی اگر برای pc بخوام بازی کنم باید به اینترنت وصل باشم؟ بازی کی برای pc میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      برای pc عرضه شده و جزئیات در سایت موجوده

  • Avatar

    راوی

    مهمان

    برا پی سی هم هست این عایا؟!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به راوی

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام به نظر من باید بازی هم بخش آنلاین داشته باشه هم آفلاین تا هر گیمری که میخواد خودش انتخاب کنه ببینم آنلاین میخواد بازی کنه یا آفلاین اینجوری اگه باشه مطمئنا فروش بازیهاشونم بیشتره

    پاسخ دهید