دانلود بازی Yakuza Kiwami برای PC
دانلود بازی Yakuza Kiwami برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Yakuza Kiwami برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1397 4 دیدگاه
13,306 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Yakuza Kiwami برای کامپیوتر

ژاپن از دیدگاه بسیاری از مردم جهان کشوری آرام و ساکت است و همه ژاپنی‌ها را با چشم‌های کوچک، سخت‌کوشی عجیب و البته بازی‌های ویدیویی زیبا و به‌خصوص می‌شناسند؛ اما واقعیت این است که مردم ژاپن نیز مانند تمامی دنیا دارای فرقه‌ها و گروه‌هایی هستند که دردسر ایجاد می‌کنند و مافیای بزرگی به راه انداخته‌اند. شاید همه نام گروه تبه کار یاکوزا را شنیده باشیم، این گروه تأثیر زیادی روی ژاپن داشته است و در Yakuza Kiwami نیز شاهد روایت داستان این فرقه خطرناک هستیم. این بازی یک بازسازی از نسخه سال 2005 و مخصوص پلی استیشن 2 است که ما را به دنیای سیاه و مخوف یاکوزاهای ژاپنی می‌برد. این بازی در ابتدای کار نمرات خوبی دریافت نکرد اما چنان محبوبیتی کسب کرد و به لطف Sega شاهد 6 نسخه مختلف از این بازی جالب بوده‌ایم.

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این بازی، روایت دقیق روزمرگی‌های مردم ژاپن است و فضایی که در بازی ایجاد شده است با هیچ کدام از عنوان‌های دیگر قابل مقایسه نیست. داستان در محله ای کوچک به نام کاموروچو روایت می شود و شما کنترل شخصیت اصلی بازی به نام کازوما کریو را به دست می‌گیرد؛ مانند تمام مناطق دیگر ژاپن، تابلوهای نئونی شناسنامه محله‌های این بازی است. بعد از گذشت 13 سال از انتشار بازی، هنوز جزئیات فوق‌العاده زیادی را از کوچه‌ها و خیابان‌های Yakuza Kiwami شاهد هستیم و گرافیک جدید واقعاً به دل بازیکن می‌نشیند. مبارزات تن‌به‌تن بخش اصلی بازی را تشکیل داده‌اند اما هدف اصلی توسعه‌دهندگان آشنایی با فرهنگ و رسوم ژاپنی‌ها است. هر بار جلوی گروهی از یاکوزها قرار می‌گیرید و باید خود را از آن جنجال به هر شیوه‌ای که باشد انجام دهید. داستان بر اساس یکی از افراد خانواده دوجیما است که 10 سال است گم شده است و حالا کازوما در تلاش برای پیدا کردن او است و به یک باره دیگر مسائل مافیایی و دزدی و تبه کاری می شود.

مبارزات بخش اصلی بازی را تشکیل می دهند و محتویات این بخش فوق‌العاده زیاد و به شدت سرگرم کننده است و البته کم‌کم دیگر آن هیجان اولیه خود را از دست می‌دهد. اگر قبلاً Yakuza را تجربه نکرده‌اید اما به فرهنگ ژاپن علاقه دارید و باید بگویم واقعاً علاقه دارید! Yakuza Kiwami می‌تواند تجربه لذت بخشی به شما ارائه دهد و شما را در دنیای تاریک خود غرق کند. شهر در خفقان به سر می برد و این وظیفه شما ست که کنترل محله را بار دیگر به یاکوزای خود برگردانید و حریفان را از چرخه خارج کنید. Yakuza Kiwami با مبارزات و داستان جالبش ساعت‌ها شما را میخ کوب صندلی خواهد کرد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64Bit
Processor: Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6870
Additional Notes: PU with a gpumark of : 2600 to 3100, CPU with a cpumark of 4500 to 6300

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

1995, Kamurocho… Kazuma Kiryu, the Dragon of Dojima, takes the fall for the murder of a crime boss to protect his sworn brother, Akira Nishikiyama, and his childhood friend, Yumi. 2005… Akira Nishikiyama has become a changed man. Yumi is nowhere to be found. Ten billion yen has gone missing from the Tojo Clan’s coffers, putting the organization on the brink of civil war. And Kazuma Kiryu is released from prison to a world he no longer recognizes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام ببخشید من این بازی رو دانلود کردم نصبم شد اما موقع وارد شدن به بازی بهم ارور application failed to initialize GS settings میده لطفا کمکم کنید ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرفان

      پشتیبانی

      سلام
      در گوگل یا یوتیوب سرچ کنید

  • Avatar

    yuuchan

    مهمان

    رو ویندوز 10 نصب میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به yuuchan

      پشتیبانی

      بله
      در صورت نیاز تنظیمات Compatibility mod را انجام دهید