یحیی رحیمی

ترک های ایجاد شده در نقشه Fortnite نشان از شروع فصل 8 دارد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1397 بدون دیدگاه
688 بازدید

به تازگی بازیکنان بازی جذاب Fortnite که در سبک Battle Royale قرار دارد، ترک های زیادی را در مکان های مختلف نقشه اصلی پیدا کرده اند و گفته می شود که این ترک ها به دلیل زلزله پدید آمده اند. به نظر می رسد که مکان های زیادی در حال ترک خوردن هستند و نشان از یک نابودی بزرگ دارند.

اوایل این هفته بود که خبرهایی پیرامون وجود زلزله در نقشه اصلی Fortnite شنیده شد و همین دلیل تغییر یافتن Loot Lake و البته صدای شکستن هایی بود که از زمین شنیده می شد. فایل های لو رفته از بازی نشان دادند که قرار است نزدیک به 50 زلزله اتفاق بیافتد و این کار تا شروع فصل هشتم ادامه خواهد داشت.

همان طور که می دانید آخرین رویدادی که در حال اجرا است، The Share the Love Event نام دارد و تا 27 فوریه میلادی ادامه خواهد داشت و این احتمالا آخرین رویداد قبل از فصل 8 باشد. فعلا تنها 2 ترک در اطرافLazy Links پیدا شده است و البته 2 عدد نیز نزدیک Tomato Temple هستند و یکی نیز روی تپه ای در جنوب غربی نقشه است.

fortnite cracks season 8

بر اساس شایعاتی می توان گفت که این ترک ها ناشی از نزدیک شدن به فصل هشتم هستند و احتمالا دنیای فصل هفتم به طور کامل نابود شود و با این اتفاق فصل هشتم شروع شود. گفته می شود که فصل هشتم از تاریخ 28 فرویه شروع به کار خواهد کرد. شروع فصل از اتفاقات بزرگ Fortnite است و به طور قطع شاهد تغییرات گسترده ای در نقشه بازی خواهیم بود و احتمال ماندن برف نیز در نقشه وجود دارد.

شایعات از وجود یک آتش فشان خبر می دهند که می تواند زمین لرزه ها را تکمیل کند و در نتیجه دنیای بازی را به طور کلی نابود می کند. بعضی ها نیز تخم های بزرگی پیدا کرده اند که احتمالا مربوط به اژدهاها باشند و در نتیجه شاهد یک پایان عجیب و جذاب مانند سریال بازی تاج و تخت هستیم. اگر اتفاق جدی رخ داد حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت. اگر چالش های فصل هفتم را به پایان نبرده اید، همین الان می توانید راهنمایی انجام آن‌ها را از پارسی گیم بخوانید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.