ps5 logo
یحیی رحیمی

رئیس PlayStation: کنسول PS5 بازی های Multiplayer بیشتری خواهد داشت

یحیی رحیمی 29 بهمن 1397 بدون دیدگاه
801 بازدید

استراتژی سونی مرتبط با ساخت بازی های داستانی و تک نفره در نسل حاضر به اوج خود رسید و شاهد بازی هایی مانند Uncharted 4، Horizon: Zero Dawn، God of War، Spider-Man و بازی های دیگری بودیم و بسیاری باور دارند که سونی باید به این راه ادامه دهد و موفقیت او در این راه است. مشخص است که مدیریت سونی به فکر آینده است و برنامه ریزی دقیقی برای این کار کرده است.

سونی اخیرا اعلام کرده است که به ساخت بازی هایی در سبک Battle Royale علاقه مند نیست و قرار است که تمرکز بسیار بیشتری روی بازی های چند نفره و آنلاین برای نسل بعدی شود. رئیس PlayStation به نام Shawn Layden اخیرا گفتگویی با Business Insider داشته است و در مورد بازی های آنلاین صحبت کرده است و باور دارد که انحصاری های سونی در این زمینه خوب عمل نکرده اند و باید دید که سونی برای PS5 می خواهد چه کار کند . او در این مورد گفت:

بازی های دونفره و کنار هم، منظورم این است که این ژانری است که صنعت بازی های ویدیویی باید نگاهی دوباره به آن بیندازد. همین طور در مورد بازی های ورزشی و البته بعضی عنوان های مسابقه ای. همین قدرت دنیای اینترنت را نشان می دهد و به نظر باید برای درگیر کردن خانواده ها با دنیای بازی تجدید نظر کنیم.

 

منظورم بازی هایی مانند GTA Online است یا می توانید به Call of Duty و Fortnite نگاه بیندازید که تجربه خاصی برای بازیکن ارایه می دهند. استدیو های سونی به طور خیلی عمیقی روی داستان بازی تمرکز دارند و البته که قدرت داستان بسیار بالاست و تجربه فوق العاده ای در اختیار بازیکن قرار می دهد. اما Multiplayer تماما چیز دیگری است و این همان جایی است که ما شروع به ایجاد سر و صدا در آینده ای نزدیک خواهیم کرد.

تمام اختصاصی های سونی روی بخش داستانی تمرکز دارند و البته در مورد PS3 شاهد بازی آنلاین خوبی نیز بودیم. سرمایه گذاری روی بخش آنلاین می توانند برای سونی بسیار موفقیت آمیز باشد و با توجه به بازی های ساخته شده توسط این کمپانی، احتمالا شاهد تغییراتی در این زمینه نیز باشیم. PS5 نزدیک تر از همیشه به ماست و هنوز نمی دانیم که چه زمانی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.