Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هفتم – هفته‌ی دهم

کیوان آمیرزاده 27 بهمن 1397 بدون دیدگاه
759 بازدید

بالاخره چالش‌های هفته‌ی آخر فصل هفتم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفت و شما تقریباً یک هفته فرصت دارید تا چالش‌های این هفته و چالش‌های کامل نشده‌ی هفته‌های پیش را کامل کنید. در این مقاله به شما در کامل کردن سریع‌تر این چالش‌ها راهنمایی خواهیم کرد و برای کامل کردن چالش‌های هفته‌های پیشین، می‌توانید به مقالات پیشین مراجعه کنید.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- از Mounted Machin Gun یا Damage Trap استفاده کنید (3 عدد در بازی‌های مختلف).

مهم نیست که از کدام آیتم استفاده می‌کنید، یکی از این آیتم‌ها را در یک بازی استفاده کنید تا این چالش جلو برود. دقت کنید که باید در سه بازی متفاوت از این آیتم‌ها استفاده کنید. Mounted Machin Gun همان ماشین گانی است که می‌توانید آن را بر روی زمین قرار دهید و سوار آن شوید. سوار شدن بر روی یکی از این سلاح‌ها چالش شما را جلو نمی‌برد و حتماً باید خودتان این آیتم را استفاده کنید. تله‌ی تیغ تیغی بازی نیز می‌تواند برای پیش بردن چالش استفاده شود که راحت‌تر است چراکه به فراوانی بیشتری در محیط بازی می‌توان از این تله‌ها پیدا کرد. وارد مود LTM (Limited Time Mode) شوید و به دنبال کشته شدن یارها و دشمنان باشید تا آیتم‌هایی که از آن‌ها ارج می‌شود را بردارید. در این مود احتمال پیدا کردن و کامل کردن این چالش بسیار بالاتر از بقیه‌ی مودها است.

2- 7 صندوق را در Lazy Links یا Dusty Divot باز کنید.

باز هم وارد مود LTM شوید و به راحتی وارد یکی از این مکان‌ها شوید و تمام صندوق‌های موجود را باز کنید. دقت داشته باشید که به صورت ترکیبی نیز می‌توانید این صندوق‌ها را باز کنید و لزومی ندارد که تمام آن‌ها را در یک مکان باز کنید. منطقه‌ی Dusty Divot برای کامل کردن این چالش به شما پیشنهاد می‌شود چراکه خلوت‌تر است و صندوق‌های آن راحت‌تر قابل پیدا کردن هستند.

3- با سلاح Assault Rifle سه نفر را بکشید.

مهم نیست که از کدام اسلحه‌ی زیر شاخه‌ی Assault Rifle ها استفاده کنید اما بهتر است به دنبال Scar بروید چراکه از قدرت بالایی برخوردار است. در ابتدای فرود آمدن، بی‌خیال Burst Assault Rifle ها نشوید چراکه سه تیر هم‌زمان زدن به دشمنان بدون شیلد اول بازی، به احتمال زیاد باعث کشته شدنشان می‌شود.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- با میزان 200 واحد با اسلحه‌های دوربین دار، به دشمنان آسیب برسانید.

دقت داشته باشید که حتماً لازم نیست از سلاح‌های تک‌تیرانداز استفاده کنید و حتی اگر از کلت‌های دوربین‌دار هم استفاده کنید، این چالش برای شما پیش خواهد رفت. مود LTM را انتخاب کنید چراکه بازیکنان در این مودها جدی بازی نمی‌کنند و آسیب رساندن به آن‌ها بسیار آسان است.

Fortnite

5- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: 5 یا بیش از 5 امتیاز را در محل مخصوص تیراندازی نزدیکی Wailing Woods به دست آورید).

در این چالش، باید به سه مکان مختلف بروید و به سیبل‌های مخصوصی تیراندازی کنید. دقت داشته باشید برای باز شدن مرحله‌ی بعدی، باید مرحله‌ی یک را به پایان برسانید. مکان دقیق این سیبل‌ها را بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite

6- از 4 Expedition outpost در یک بازی دیدن کنید.

مکان Expedition outpost ها بر روی عکس مشخص شده است و شما با ورود به مود LTM، سعی کنید به دور از بقیه‌ی بازیکنان، از 4 عدد از این مکان‌ها دیدن کنید.

7- به 3 بازیکن، Boogie Bomb یا Chiller Grenade بزنید.

Boogie Bomb همان نارنجکی است که بازیکنان را مجبور به رقصیدن می‌کند و Chiller Grenade همان نارنجکی است که پای بازیکنان را یخ می‌زند. شما باید 3 دشمن را تحت تأثیر این نارنجک‌ها قرار دهید تا چالش کامل شود. مود Squad شاید انتخاب مناسب‌تری باشد چراکه احتمال دارد که با پرتاب یک نارنجک، سه بازیکن را تحت تأثیر قرار دهید و درجا چالش را کامل کنید که البته نیازمند تمرکز طولانی بر روی این چالش است.

ستاره‌ی مخفی این هفته در نزدیکی Retail Row قرار دارد که می‌توانید مکان دقیق آن را بر روی عکس مشاهده کنید.

Fortnite

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.