Call of Duty Black Ops 4
یحیی رحیمی

Specialist جدیدی به نام Outrider در آپدیت بعدی Black Ops 4 اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1397 بدون دیدگاه
748 بازدید

اگر به ماه دسامبر سال گذشته برگردیم، شاهد اضافه شدن یک Specialist جدید بودیم و آن زمان بسیاری باور داشتند که Outrider از Black Ops 3 به Black Ops 4 اضافه شود. در آخر معلوم شد که این متخصص یک فرد جدیدی به نام Zero بود و طرفداران به خواسته خود نرسیدند. به همین دلیل Treyarch شروع به تبلیغ آپدیت جدیدی از بازی کرد که قرار است در تاریخ 19 فوریه منتشر شود و شخصیت زن جدیدی را شاهد هستیم که شباهت زیادی به Outrider دارد.

این موضوع در توییت جدید توسعه دهنده بازی دیده شده است و در ویدیو می توانیم فردی را در جنگلی ببینیم که در حال فرار است و یک تیر و کمان کاملا شبیه همانی که در Black Ops 3 دیدیم به دست دارد. البته که ویدیو بسیار کوتاه است و در نتیجه نمی توانیم ببینم که این فرد چه کسی است اما با توجه به تیر و کمان موجود، صد در صد شاهد بازگشت Outrider به Black Ops 4 هستیم.

black ops 4 outrider

متخصصی که در ویدیو دیده می شود به نظر مرد می رسد اما چند ثانیه بعد، می توانید ببینید که نه او یک زن است. ویدیو واقعا کوتاه است و بیشتر حالت دست انداختن دارد تا معرفی! قرار است که سه شنبه آینده شاهد بزرگترین آپدیت Black Ops 4 باشیم و علاوه بر Specialist جدید، بازیکنان قادر به دریافت به روزرسانی نقشه Blackout، یک تفنگ جدید، آیتم های تزئینی جدید و البته اصلاحاتی در زمینه سطح بندی بازیکنان خواهند بود.

پیشتر نیز خبری در مورد این بازی منتشر شد و فهمیدیم که احتمالا یک نقشه Multiplayer جدید به نام Casino در این آپدیت باشد و احتمالا این مپ در شهر لاس وگاس آمریکا روایت شود. گفتنی است که Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.