ubisoft
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت خبر از عرضه سه بازی بزرگ تا مارس 2020 داد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1397 بدون دیدگاه
976 بازدید

چند روز پیش کنفرانس مالی یوبی‌سافت برپا بود و این کمپانی فرانسوی در مورد تعدادی از بازی های AAA یا درجه یک خود که در حال توسعه هستند صحبت کرد و قرار است که این بازی ها قبل از تمام شدن سال مالی 2019 عرضه شوند که در نتیجه شاهد انتشار آن‌ها تا اواخر مارس 2020 هستیم.

یوبی‌سافت به طور دقیق روی عرضه 3 بازی از آن‌ها تاکید کرده است و احتمال دارد که بازی های بیشتری نیز در کار باشند. یوبی‌سافت بازی های بزرگی دارد که تقریبا هر سال یک نسخه از آن‌ها منتشر می شود. مثلا Assassin’s Creed و Far Cry را در نظر بگیرید. می توان نتیجه گرفت که 2 عدد از آن 4 بازی مربوط به Assassin’s Creed باشد و البته یک Far Cry جدید.

یکی دیگر از بازی های احتمالی می تواند Beyond Good & Evil 2 باشد که شخصا فکر نمی کنم تا مارس 2020 منتشر شود. قرار نیست که کار توسعه دهنده ها و استدیو بازی را سبک کنیم اما Beyond Good & Evil 2 بازی خیلی بزرگی است و بعضی گفته ها حاکی از آن است که شاید اوایل 2020 شاهد انتشار آن باشیم. یوبی‌سافت همچنین در مورد فرانچایزهای قدیمی مانند Tom Clancy’s Splinter Cell و Prince of Persia ممکن برگردند و بازگشت آن‌ها واقعا سورپرایز کننده خواهد بود.

دیگر احتمال موجود اما می تواند Watchdogs باشد و البته فرانچایز مسابقه ای The Crew را نباید از یاد برد. پروژه Pioneer نیز در Watch Dogs 2 مشاهده شد و گفته می شود که روند تولید آن از سر گرفته شده است و احتمالا قبل از مارس 2020 شاهد انتشار آن باشیم. گفتنی است که قرار است New Game + بازی Assassin’s Creed Odyssey به زودی منتشر شود و می توانید اینجا در مورد آن بیشتر بخوانید.

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.