Far Cry New Dawn
دانلود بازی Far Cry New Dawn برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Far Cry New Dawn برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 27 بهمن 1397 2 دیدگاه
12,198 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Far Cry New Dawn برای پلی استیشن 4

فکر کنید که یک بمب اتم روی شهر شما فرود بیاید، تنها تصور خرابی موجود آدم را دیوانه می‌کند. به‌تازگی بازی‌های آخرالزمانی مانند خوره به جان صنعت بازی‌های ویدیویی افتاده‌اند و تقریباً هرسال این ایده خود را ارتقا می‌بخشد و به شیوه دیگر در بازی دیگری شاهد آن هستیم. Far Cry New Dawn از این قاعده مستثنی نیست. 17 سال بعد از وقایع Far Cry 5 است و مردم شهر Hope County از یک فلاکت بزرگ نجات‌یافته‌اند و جامعه ازهم‌پاشیده است و همه‌چیز حس تازگی و متفاوتی دارد. دنیا در حال از هم پاشیدن است و تنها تو می‌توانی آن را نجات دهی و این کلیشه در همه بازی‌های این سبک تکرار می‌شود. Far Cry New Dawn دقیقاً یک ادامه جالب از Far Cry 5 است و همان حس و حال را منتقل می‌کند. Far Cry New Dawn توسط یوبی‌سافت توسعه‌یافته است و همین کمپانی خوش‌نام نیز آن را برای PC، Xbox One و PS4 در تاریخ 15 فوریه سال 2019 روانه بازار کرده است.

همان‌طور که گفتیم داستان در ادامه Far Cry 5 است و شخصیتی ناشناس به Hope County سفر کرده است و می‌خواهد که به بازماندگان برای بقا کمک کند. این بازی دقیقاً شبیه نسخه‌های قبلی است و تفاوتی در روند گیم پلی مشاهده نمی‌شود. باید با گروهی به نام Highwaymen بجنگید و ایست‌های بازرسی را پس بگیرید و منابع لازم برای ارتقای سلاح‌های خود به دست آورید. هر چه به محلی‌ها کمک کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد که می‌توانید برای باز کردن توانایی‌های جدید از آن استفاده کنید. Far Cry New Dawn مانند نسخه‌های اولیه بازی Metro است و کار را به زیرزمین برده است و بقا با آن جنگ هسته‌ای عظیم خیلی سخت شده است. Joseph در نسخه پنجم بازی رهبر گروهی سرسخت بود و حالا پسرش Eden رهبر این گروه است و البته دشمن جدیدی پیش روی ماست.

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry New Dawn

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry New Dawn

بازی Far Cry New Dawn توسط استدیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Far Cry New Dawn با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry New Dawn

مبارزه دقیقاً مانند نسخه‌های قبلی بازی حس خوبی را منتقل می‌کند و می‌توانید ماشین‌ها را منفجر کنید و آتش را به تمام زمین‌های اطراف بکشانید. مواظب حیوانات وحشی باشید و البته در منطقه دشمن نیز به‌آرامی حرکت کنید که درگیر آتش بی‌امان آن‌ها نشوید. هر چه که بیشتر پیش بروید متبحرتر خواهید شد و می‌توانید سربازان دشمن را به‌راحتی از پا درآورید. از نکات جالبی که در مورد تفنگ‌های بازی می‌توان گفت اینکه دوربین تک‌تیرانداز در حالت عادی مسدود شده است و باید در آن را بردارید و نباید این ریزه‌کاری‌ها را از یاد برد. Far Cry New Dawn شباهت‌های زیادی به Far Cry 5 دارد و در این نسخه شاهد ایست بازرسی‌های بزرگ‌تر و بسیار چالش‌برانگیزتر هستیم و دیگر تنها نمی‌توان با استفاده از مخفی‌کاری پیش رفت. باید کامل خلاقانه عمل کنید و برای هر چالش به شیوه آن پیش بروید. تمام کردن بخش داستانی این بازی فرصت زیادی نمی‌گیرد و حس خوبی را به طرفداران بازی منتقل می‌کند. Far Cry New Dawn نمره‌های خوبی از منتقدان دریافت کرده است و اگر از Far Cry 5 لذت بردید، این‌یکی نیز به شما خواهد ساخت.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Far Cry New Dawn is a first-person shooter developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. The game is a spin-off of the Far Cry series and a narrative sequel to Far Cry 5. It was released for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One on February 15, 2019. Similar to its predecessors, Far Cry New Dawn is an action-adventure first-person shooter set in an open world environment which the player can explore freely on foot or via various vehicles. The game is set in the fictional Hope County, Montana and uses a reimagined version of Far Cry 5’s map. The nuclear war portrayed in Far Cry 5 has reshaped the landscape so that new areas have become available for the player to explore while others are inaccessible.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 22.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام خسته نباشید. ریجن 2 رو کی میزارید؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      نویسنده

      سلام
      لینکش باشه قرار میدیم.