Metro Exodus
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Metro Exodus منتشر شد: آخرالزمان با طعم جنگ هسته ای

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,016 بازدید

به تازگی یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2019 به نام Metro Exodus روانه بازار شده است و مدت زیادی است که منتظر انتشار آن هستیم. این بازی پیشرفت های بسیار زیادی نسبت به نسل پیشین خود داشته است و حالا علاوه بر زمستان می توانید فصول دیگر مانند تابستان را نیز تجربه کنید و البته مهم ترین ویژگی آن نیز خارج شدن از حالت تونل و انتقال بازی به سطح زمین است.

Metro Exodus موفق به دریافت نمرات و نقدهای خوبی شده است و بیایید باهم دیگر خلاصه ای از بررسی های اولیه وب سایت های معتبر دنیای بازی را بخوانیم:

GameSpot: نمره 8 از 10

در اولین نگاه Metro Exodus یک دنیای کاملا باز، آزاد و خطرناک و البته آزاد شده از چنگال تونل ها را ارایه می دهد و در نتیجه تمرکز این نسخه روی تصمیمات شخصی است و باید خودتان تصمیم بگیرید که برای حفاظت از دوستان و دنیای اطراف چه مقدار تلاش به خرج می دهید. بازی همان حس همکاری و البته ترس آخرالزمانی را در کنار سلاح های موثر و قوی در هم آمیخته است و البته سیستم مبارزه و سناریوهای مخفی کاری آن نیز کاملا دگرگون شده است. Exodus شما را در کنار دوستان و خانواده ای خوب قرار می دهد که باید همسفر آن‌ها در این دنیای عجیب و خطرناک شوید.

GamesRadar: نمره 4.5 از 5

بعد از سپری کردن 2 بازی در تونل، پریدن به محیطی باز در Metro Exodus یک تغییر بسیار نشاط بخش است. البته برای Artyom و گروهش این تغییر چنان رضایت بخش نیست و حالا باید مسیر زیادی را برای رسیدن به جایی امن طی کنند و مشخص نیست که در این راه چه موجوداتی سر راهشان باشد. آن‌ها حتی نمی دانند که دنیا دیگر به چه شکلی است و نیاز به اطلاعات برای زنده ماندن دارند. Metro Exodus همان حس قدیمی و آشنای خود را منتقل می کند و پیشرفت زیادی نسبت به نسل پیشین داشته است. این یکی از بهترین شوترهایی است که تا به حال بازی کرده ام.

DualShockers: نمره 8.5 از 10

انتقال از یک دنیای نیمه باز به یک محیط کاملا جهان باز تغییر بسیار بزرگی برای نسل سوم Metro است و Metro Exodus دقیقا همان ترکیب المان هایی که آن را از بقیه جدا ساخته است مانند ترکیب اکشن، پنهان کاری، بقا و ترس را در خود دارد. Artyom و دوستانش حالا در یک دنیای کاملا جدید قرار دارند و همین کار آن‌ها را فوق العاده سخت کرده است. Exodus این سری از بازی را جهت گیری جدیدی بخشیده است و راه درازی پیش روی خود دارد.

Push Sqare: نمره 6 از 10

با این وجود که Metro Exodus یک تجربه فوق العاده عمیق و بامعنی را از موقعیت های مبارزه ارایه می دهد و به شما اجازه می دهد که از تمامی زوایا به دشمن خود حمله کنید، اما کوتاهی هایی که در زمینه فنی بازی انجام گرفته است را نمی توان فراموش کرد. این مشکل را با داستانی ترکیب کنید که به سوال اصلی بازی جواب نمی دهد و تقریبا خارج از تیراندازی هیچ تجربه جالبی در این بازی وجود ندارد.

در ادامه می توانید لیست کامل نمرات بازی را مشاهده کنید. نظر شما در مورد Metro Exodus چیست؟

metro exodus meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.