یحیی رحیمی

Call of Duty سال 2019 دارای بخش داستانی و بخش آنلاین عظیمی خواهد بود

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,884 بازدید

سری بازی های Call of Duty چند سال پیش دچار افت در میزان فروش و محبوبیت شد و بالاخره این روند با انتشار Call of Duty: WW2 شکست و همه چیز به روال سابق خود برگشت. اما عجیب این است که فرانچایز Call of Duty دوباره با ارایه نسخه Black Ops 4 از اصول پایه خود فاصله گرفت و همان طور که می دانید این بازی دارای بخش داستانی یا آفلاین نبود و البته به لطف بخش Battle Royale بازی به نام BlackOut طرفداران روی خوشی به آن نشان دادند.

بر اساس سنت قدیمی Call of Duty و کمپانی Activision، امسال نوبت استدیو Infinity Ward است و همان طور که در خبرها پخش شده است، این استدیو وظیفه ساخت نسخه 2019 را برعهده دارد. به نظر می رسد که این نسخه از بازی به اصول اولیه Call of Duty پایبند باشد و دوباره دل طرفداران را خوش کند. در طول کنفرانس مالی Activision، اطلاعات تازه ای از این بازی معرفی نشده پیدا کردیم. بر اساس گفته های مطرح شده، Call of Duty 2019 دارای بخش داستانی یا آفلاین خواهد بود و همچنین مود Multiplayer بازی نیز بسیار بزرگ تر از نسخه های قبلی خواهد بود.

گفته می شود که المان های Co-Op نیز با بخش Multiplayer ترکیب شده است و شاهد بخش های جدیدی در بازی هستیم. Activision همچنین باور دارد که این بزرگترین نسخه ای از Call of Duty خواهد بود که تابه حال ساخته شده است که البته این کمپانی هر سال این حرف کلیشه ای را تکرار می کند و آخرین بار در مورد Black Ops 3 نیز همین صحبت ها تکرار شد.

دیروز خبری مبتنی بر عدم ساخته شدن نسخه دوم Infinite Warfare شنیده شد و به نظر می رسد که امسال شاهد یک نسخه Modern از Call of Duty خواهیم بود. اطلاعات دیگری در دسترس نیست و باید منتظر معرفی بازی در کنفرانس اختصاصی Activision باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.