یحیی رحیمی

آپدیت 7.4 بازی Fortnite سلاح ها و چالش های جدیدی را اضافه می کند

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
637 بازدید

فصل هشتم بازی Fortnite نزدیک است اما توسعه دهنده بازی تصمیم گرفته است که قبل از آن یک آپدیت کامل را برای بازیکنان منتشر کند. آپدیت 7.4 بازی قرار است که برای تمامی پلتفرم های PS4، Xbox One، PC، Switch و موبایل منتشر شود و به نظر می رسد که این پچ جدید یک سلاح جالب را به بازی اضافه کند.

بخش اخبار داخل بازی Fortnite انتشار سلاح جدیدی به نام Infantry Rifle را گزارش کرده است. جزئیات این تفنگ کاملا نحوه کار آن را شرح داده است اما روی این تفنگ برچسب به زودی زده شده است و با توجه به اینکه Epic همیشه قبل از انتشار آپدیت های بزرگ به تبلیغ برای سلاح های جدید می پردازد، باید بگوییم که این تفنگ نیز در میان دیگر ویژگی های آپدیت جدید خواهد بود.

این تنها تغییری نیست که Epic اعمال کرده است و در پستی که در وب سایت ردیت قرار داده شده است، شاهد بهبودهای زیادی در زمینه تعادل بازی و همچنین تغییراتی در گیم پلی هستیم که همگی با آپدیت 7.40 اعمال خواهند شد. Epic زمان بارگزاری Rocket Launcher ها را بالا برده است و البته میزان صدمه وارده به ساختمان ها کاهش داده است. علاوه بر اینها ماشین Stromwing نیز قادر به از بین بردن ساختنمان ها با برخورد با آن‌ها نحواهد بود.

Fortnite 7.4

بزرگترین ویژگی این آپدیت، چالش های Overtime است. Epic هنوز جزئیاتی در زمینه این مراحل منتشر نکرده است اما می دانیم که آن‌ها بخشی از رویداد Share the Love که قبلا معرفی شده بود هستند. این رویداد جدید به بازیکنان اجازه می دهد تا 5 جایزه با تم ولنتاین را دریافت کنند. افرادی که دارای Battle Pass هستند نیز قادر به باز کردن استایل های جدیدی از لباس های Trog، Powder و Onesie خواهند بود.

Epic هنوز تاریخ شروع فصل هشتم را اعلام نکرد است اما تایید کرده است که فصل هفتم بازی در تاری 28 فوریه پایان می یابد و در نتیجه بازیکنان فرصت اندکی برای انجام چالش های باقی مانده دارند. ما چالش های فصل هفتم را برای شما آماده کرده ایم که با خواندن آن‌ها می توانید اطلاعات کاملی از نحوه انجام آن‌ها پیدا کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.