Tom Clancy's Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

نقشه و Operator جدیدی به بازی Rainbow Six Siege اضافه شد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,305 بازدید

بسته الحاقی جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Burnt Horizon به زودی منتشر خواهد شد و این آپدیت جدید دارای تعداد جدیدی از Operator ها و همچنین محیط جدیدی است که به نظر می رسد قاره استرالیا باشد. این خبر در یک تیزر ساده منتشر شده است و نقشه جدید نیز Outback نام دارد.

بر اساس معرفی انجام گرفته، DLC جدید دارای 2 Operator خواهد بود. یکی از آن‌ها هجومی و دیگری دفاعی است. هنوز مشخص نیست که این دو شخصیت جدید به چه شیوه ای عمل خواهند کرد و هنوز برای ما یک راز بزرگ است. گفته می شود که این دو شخصیت جدید دوست های قدیمی از SASR هستند و با صفاتی چون سریع و چابک توصیف شده اند. نمای کلی نقشه نشان دهنده یک محل خاکی و ایزوله است.

همانند همیشه نقشه جدید به رایگان در دسترس همگان قرار خواهد گرفت و افرادی که دارای Season Pass هستند نیز 2 Operator جدید را روز اول انتشار دریافت خواهند کرد. بقیه افراد باید یک هفته تحمل کنند و البته پول جمع کنند تا بتوانند این دو شخصیت جدید را باز کنند. قرار است که جزئیات جدیدی از این Operator ها و همچنین نقشه جدید در مسابقات Rainbow Six Siege در شهر مونترئال کانادا و روز 17 فوریه منتشر شوند.

Rainbow Six Siege ابتدا در سال 2015 منتشر شد و موفق به دریافت نقدهای مثبت و همچنین امتیازات خوبی شد. یوبی‌سافت به آپدیت این بازی بعد از انتشار ادامه داده است و بهبودهای زیادی در این بازی ایجاد کرده است. این شیوه از بازی سازی آنلاین مدت هاست که سود خوبی برای این استدیو خوش نام فرانسوی داشته است. همین چند ماه پیش بود که Operator های جدید معرفی شدند و حالا شاهد معرفی شخصیت های جدید هستیم و بازیکنان باید خوشحال باشند.

گفتنی است که Rainbow Six Siege به تازگی در جوایز Steam Awards موفق به دریافت جایزه بهتر است با دوستانتان بازی کنید شده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.