یحیی رحیمی

Call of Duty : Infinite Warfare 2 هیچ گاه ساخته نخواهد شد

یحیی رحیمی 24 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,222 بازدید

همان طور که می دانید امسال زحمت نسخه جدید بازی Call of Duty روی دوش استدیو Infinity Ward افتاده است و این استدیو بعد از انتشار بازی قبلی خود در سال 2016 دیگر عنوانی عرضه نکرده است و به نظر می رسد که امسال نوبت این استدیو باشد. همان طور که می دانید Activision برای عرضه سالانه بازی خود سه استدیو در اختیار دارد که هر کدام یک نوع از Call of Duty را تولید می کنند.

Call of Duty: Infinity Warfare آخرین ساخته این استدیو خوش نام است و البته حالت عملی-تخیلی داشت و به مزاق خیلی از طرفداران خوش نیامد و انتظار بازی بهتری از این استدیو داشتند. بیشتر تمرکز بازی روی بخش داستانی بود و بخش آنلاین آن واقعا ضعیف عمل کرد. البته Call of Duty در بدترین حالت خود هنوز محبوب است و طرفداران پر و پا قرصی دارد که به این آسانی پشت Activision را خالی نمی کنند.

بسیاری از طرفداران منتظر نسخه دوم Infinity Warfare بودند و البته خبر بدی برای این افراد داریم و باید بگوییم که فکر نسخه دوم را از سرتان بیرون کنید. یکی از توسعه دهندگان قبلی استدیو به نام Robert Bowling به تازگی و بدون هیچ گونه نقطه ابهامی گفته است که Infinity Warfare 2 در کار نخواهد بود. او البته دلیل ساخت این بازی را عنوان نکرده است و البته حدس زدن دلیل آن سخت نیست و همان طور که می دانید نسخه اول چنان محبوبیتی کسب نکرد و نسخه بعدی آن نیز قطعا به همین شیوه خواهد بود.

اینجا باید ذکر کرد که Infinity Ward مسئول ساخت سری Modern بازی Call of Duty است و در نتیجه امسال قطعا شاهد یک Call of Duty: Modern Warfare خواهیم بود و به نظر انتشار این نسخه همه طرفداران را خوشحال خواهد کرد و این نسخه در بین طرفداران بسیار محبوب است. این توسعه دهنده نیز در توییت خود گفته است که نگران نباشید و امسال شاهد یک شوتر Modern خواهیم بود.
نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.