یحیی رحیمی

Resident Evil 2 پر فروش ترین بازی PSN در ماه ژانویه نام گرفت

یحیی رحیمی 23 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,192 بازدید

موفقیت های Capcom و Resident Evil 2 ادامه دارد و این بازی روز به روز به فروش خود اضافه می کند. همان طور که می دانید Capcom با انتشار نسخه بازسازی شده بازی شور و شوق عجیبی بین طرفدران بر انگیخت و مورد تشویق بسیاری از منتقدان نیز قرار گرفت.

تقریبا همه افراد حاضر در اینترنت این بازی را تحسین کردند و به نظر می رسد که Capcom بعد از اتفاقات Resident Evil 7 از تصمیماتش درس گرفته است و می داند چگونه طرفداران را راضی نگه دارد. حالا گزارش ها حاکی از فروش بالای بازی دارند و باید بگوییم که Resident Evil 2 پرفروش ترین بازی ماه ژانویه فروشگاه PlayStation در اروپا بوده است.

این آمار توسط وب سایت رسمی PlayStation منتشر شده است و می توانیم 10 بازی پرفروش ماه را ببینم که البته شگفتی هایی را در خود نیز دارد. Resident Evil 2 لایق تمام تشویق ها است و واقعا استحقاق فروش بالا را دارد. طراحی ایستگاه پلیس فوق العاده جذاب است و بازیکن را وادار به گشتن برای تمامی سرنخ های بازی می کند و میزان گلوله های پایین نیز انسان را به شک می اندازد که آیا ارزش دارد به زامبی ها شلیک کنم یا نه.

چیزی که بسیار تعجب برانگیز است این است که Kingdom Heart 3 نتوانسته به خوبی عمل کند و تنها موفق به کسب مقام ششم جدول شده است. البته بازی تنها چند روزی است که منتشر شده است و هنوز فرصت زیادی برای فروش و صدرنشینی جدول فروش وجود دارد. Resident Evil 2 در حال حاضر برای کنسول های PS4، Xbox One و البته PC در دسترس است و می توانید به رایگان نیز آن را از پارسی گیم دانلود کنید. در ادامه می توانید لیست 10 بازی پرفروش ماه PSN را ببینید

  1. Resident Evil 2
  2. Grand Theft Auto V
  3. FIFA 2019
  4. Need For Speed Payback
  5. Playerunkown’s Battlegrounds
  6. Kingdom Hearts 3
  7. The Sims 4: Deluxe Party Edition
  8. The Forest
  9. Rocket League
  10. Battlefield V

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.